کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از خودمحوری در دانشگاه یاسوج دست برداریم

8 آذر 1393 ساعت 15:10


معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: در کارهای فرهنگی خودمحوری، خودسری و بداخلاقی وجود ندارد.
YASUJ (19)
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز فریبرز نیکدل در مراسم معارفه خود به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه یاسوج، اظهار کرد: دانشگاه محل تمام افکار، سلایق و فرهنگ‌های مختلف است و در همچنین فضای برای تربیت جوانان این مرز و بوم باید قدم‌های مهمی برداشته شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه یاسوج در ادامه به برنامه‌ها خود اشاره کرد و گفت: احترام به دانشجو و دانشگاه و نگه‌داشتن شأن دانشجو کاملاً مدنظر است، بداخلاقی خاطر دانشجو را رنجور خواهد کرد و کاملاً از این موضوع پرهیز می‌کنم.
نیکدل تصریح کرد: در کار فرهنگی خودسری و خودمحوری نیست و در یک فضای ملتهب اقدامات فرهنگی که انتظار داریم، انجام نمی‌گیرد.
وی حوزه فرهنگی و دانشجویی را بسیار مهم عنوان کرد و یادآور شد: احترام به همدیگر، احترام به عقاید و افکار و آن چیز جدیدی که دانشجو می‌آورد، خیلی مهم است.
این معاون دانشگاه یاسوج افزود: دانشجو در دانشگاه تمرین نقش فردا می‌کند و پتانسیل‌های خود را به فعلیت می‌رساند و دیگر در جامعه به سمت آسیب‌های اجتماعی رو نمی‌آورد.
نیکدل با بیان اینکه همه برای اجرای قانون باید همراه و جمع شویم، اظهار داشت: در فضای که قانون حاکم باشد، کارهای مفید و تاثیرگذاری انجام می‌گیرد.
وی با تاکید بر ایجاد نشاط فرهنگی در دانشگاه یاسوج، گفت: از خودمحوری و خودسری در دانشگاه یاسوج دست برداریم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه معتقد به چند صدایی هستم، افزود: تک صدایی در دانشگاه یاسوج موفق نبود و اگر معتقد به چند صدایی هستیم باید به سلایق و دیدگاه‌ها و نظرات همدیگر احترام بگذاریم.
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 75716

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/75716/خودمحوری-دانشگاه-یاسوج-دست-برداریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1