کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روایت تلخ رمضانی از خوابگاه ها

8 آذر 1393 ساعت 13:09


مراسم تکریم و معارفه معاونان فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه یاسوج با حضور رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ظهر امروز با حضور شاپور رمضانی سرپرست دانشگاه یاسوج، حجت‌الاسلام قاسم مقدم رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از اساتید دانشگاه مراسم معارفه معاونان فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی برگزار شد و طی حکمی از سوی رمضانی، فریبرز نیکدل به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه یاسوج معرفی شد.

سرپرست دانشگاه یاسوج در این آئین با اشاره به خدمات دو معاونت دانشجویی و فرهنگی در طی یکسال گذشته، اظهار کرد: اقدامات معاونت فرهنگی دانشگاه یاسوج در بحث راه‌اندازی انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی، نشریات و سایر امور فرهنگی بسیار قابل تقدیر است.
رمضانی تصریح کرد: در یکسال گذشته بستر به گونه‌ای فراهم شد که دانشجویان خودشان برای فعالیت فرهنگی پیش‌قدم شدند و هیچ اجباری برای راه‌اندازی کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی وجود نداشت.
سرپرست دانشگاه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد معاونت دانشجویی نیز قدردانی کرد و گفت: مشکلات عدیده‌ای در حوزه دانشجویی از جمله در بحث امکانات رفاهی، خوابگاه، سلف سرویس و حمل و نقل وجود داشت که بخشی از این دغدغه‌ها با تلاش دوستان برطرف شد.
رمضانی از وضعیت بغرنج خوابگاه‌های دانشجویی در گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در سال‌های گذشته دانشجویان را در یک خانه‌های کلنگی به عنوان خوابگاه‌های خودگردان، فرسوده و بدون اینکه هیچ‌گونه امکانات را در اختیار آنها قرار بدهند، اسکان دادند، که در این خوابگاه‌ها صنف‌های غیر از دانشجویان نیز حضور داشتند و نظارتی هم بر آنها صورت نمی‌گرفت.
وی ساماندهی خوابگاه‌ها به شکلی مطلوب و مناسب را یکی از اقدامات خوب معاونت دانشجویی عنوان کرد و افزود: در این راه فشارهای زیادی از بیرون بر دوستان ما در معاونت دانشجویی وارد شد.
این مسئول دانشگاهی گفت: به لحاظ آنچه استاندارد برای دانشگاه یاسوج تعریف کردند این دانشگاه باید سه هزار دانشجو پذیرش می‌کرد ولی اکنون بیش از شش هزار دانشجو دارد و امکانات رفاهی و خدماتی آن جوابگو نیست.
رمضانی از اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی یک رستوران مناسب و اید‌ه‌آل برای دانشگاه یاسوج خبر داد و بیان کرد: صداقت در کار اولین اولویت هر مدیری است و بنده نوعی باید به عنوان مدیر تا می‌توانم برای آن جایگاهی که برایم ترسیم کرده‌اند، تلاش کنم.
وی از معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی خواست تا بستر مناسب فرهنگی را برای همه دانشجویان و سلایق آماده کند و افزود: در دانشگاه تفکرات و سلایق متفاوتی وجود دارد و لذا معاونت فرهنگی و دانشجویی باید فضا را برای همه تفکرات و تشکل‌ها به یک اندازه بر اساس چارچوب قانون و آئین‌نامه‌های وزارت آماده کند تا همه دانشجویان از این فضای استفاده کنند.
سرپرست دانشگاه یاسوج، دانشگاه را محل مناسب برای تربیت مدیران آینده دانست و گفت: وظیفه مسئولان و اساتید دانشگاه‌ها اصلاح دانشجویان و جوانان است و در برخورد با دانشجویان باید رفتاری فرهنگی، اسلامی و با متانت داشته باشیم و طوری عمل شود که رفتارهایمان بر روی دانشجویان تاثیرات مثبتی بگذارد.
در پایان این مراسم از خدمات یوسف نیکروز معاون فرهنگی و آیت کرمی معاون دانشجویی دانشگاه یاسوج تجلیل و فریبرز نیکدل به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی منصوب شد.
IMG_1573
YASUJ (1) YASUJ (2) YASUJ (3) YASUJ (4) YASUJ (5) YASUJ (6) YASUJ (7) YASUJ (8) YASUJ (9) YASUJ (10) YASUJ (11) YASUJ (12) YASUJ (13) YASUJ (14) YASUJ (15) YASUJ (16) YASUJ (17) YASUJ (18) YASUJ (19) YASUJ (20) YASUJ (21) YASUJ (22) YASUJ (23) YASUJ (24) YASUJ (25) YASUJ (26) YASUJ (27) YASUJ (28) YASUJ (29) YASUJ (30) YASUJ (31) YASUJ (32) YASUJ (33) YASUJ (34) YASUJ (35) YASUJ (36) YASUJ (37) YASUJ (38) YASUJ (39) YASUJ (40) YASUJ (41) YASUJ (42) YASUJ (43) YASUJ (44) YASUJ (45)
IMG_1583
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 75655

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/75655/روایت-تلخ-رمضانی-خوابگاه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1