کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بسیجیان مهندس گچساران تجلیل شدند

5 آذر 1393 ساعت 7:55


ansari

در مراسمی فرمانده سپاه گچساران از بسیجیان مهندس در این شهرستان تجلیل کرد.

سرهنگ جهانگیر انصاری شامگاه دوشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی و تقدیر از بسیجیان مهندس این شهرستان با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: سپاه ناحیه گچساران در مناسبت‌های مختلف در طول سال برنامه‌های متنوعی ویژه اقشار مختلف اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج به جهت وحدت و پشتیبانی از مردم و نظام و دفاع از ارزش‌ها شکل گرفته است، افزود: نقش بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس و ۳۵ سال پس از انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست.
فرمانده سپاه گچساران با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها حضوری مستمر و با اقتدار دارد، گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها از اسلام، انقلاب، نظام و ولایت با اقتدار دفاع و پشتیبانی می‌کند.
انصاری با اشاره به اینکه بسیج مهندسین فعالیت‌ها و خدمات بسیار خوبی ارائه داده است، خاطرنشان کرد: بسیج حافظ نظام و انقلاب است.
وی با بیان اینکه نقش بسیج سازندگی بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: در بحث راه، آب، برق‌رسانی و سدسازی بسیج سازندگی حضوری تأثیرگزار داشته است.
فرمانده سپاه گچساران به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره بسیج اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که بسیجی باید ۳ ویژگی بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام داشته باشد.
در این مراسم از سوی فرمانده سپاه گچساران از بسیجیان مهندس در این شهرستان تجلیل به عمل آمد.


کد مطلب: 75163

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/75163/بسیجیان-مهندس-گچساران-تجلیل-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1