کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش بزرگ"نقش مشارکت اجتماعی در کنترل مواد مخدر"

4 آذر 1393 ساعت 11:00



سیدناصر رضایی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ نقش مشارکت اجتماعی در کنترل و کاهش مواد مخدر روانگردان در یاسوج اظهار داشت: این همایش فردا چهارشنبه پنجم آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این همایش در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: به دنبال خروجی مثبت و اثرگذار از این نشست یک روزه هستیم.

رضایی با بیان این‌که این همایش با حضور علی‌رضا جزینی قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود، بیان داشت: در این همایش اقشار مردمی حضور خواهند داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به زمان و مکان این همایش اشاره کرد و گفت: همایش رأس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه پنجم آذرماه جاری در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: حضور تشکل‌های مردم‌نهاد و فعالان مبارزه با مواد مخدر در قالب تشکل‌های خصوصی می‌تواند در برگزاری همایش نقش مؤثر داشته باشد.

وی یک از راه‌های مقابله با این پدیده شوم و خانمان‌سوز را برگزاری برنامه‌هایی از این دست دانست و گفت: برنامه‌هایی اثربخش هستند که با تحقیق و پژوهش همراه بوده و بتوانند گروه‌های هدف را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهند.

رضایی اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و سپردن برنامه‌ها به مردم را بهترین راه مقابله با این پدیده شوم دانست و گفت: در هر کاری که مردم خود محور بوده‌اند نتایج کاملا ملموس و قابل احساس بوده است.

انتهای پیام/خ


کد مطلب: 75016

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/75016/همایش-بزرگ-نقش-مشارکت-اجتماعی-کنترل-مواد-مخدر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1