کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۵۰ درصد دختران دانش ‌آموز استان مشکل ساختار قامتی دارند

4 آذر 1393 ساعت 9:51


معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ درصد دانش‌آموزان دختر استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل ساختار قامتی دارند.
مسعود قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در یاسوج، اظهار کرد: ورزش و فعالیت‌های بدنی در نشاط و شادابی دانش‌آموزان بسیار اهمیت دارد و پیرامون این مسئله مقالات و کارهای تحقیقاتی علمی زیادی صورت گرفته است.
معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تاکید کرد: ورزش و انجام فعالیت‌های بدنی تعادل و هماهنگی اعضای بدن و افزایش قدرت عضلانی بدن را به دنبال دارد.
قبادی با بیان اینکه ۵۰ درصد دختران دانش‌آموز استان کهگیلویه و بویراحمد بدنشان مشکل ساختار مقاومتی دارند، تصریح کرد: دختران دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد تعادل بدنی ندارند.
وی افزود:  اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد تا سالن‌های ورزشی خود را در اختیار بانوان قرار بدهد.
این مسئول با بیان اینکه دختران به شکل ظاهری بیشتر توجه دارند، افزود: ورزش و فعالیت‌های بدنی سلامت و تندرستی و شادابی را به همراه دارد که امیدواریم با برنامه‌های صورت گرفته دانش‌آموزان دختر را به ورزش تشویق کنیم.
قبادی افزود: افتادگی شانه و گوژپشتی و عدم تعادل از جمله مهمترین اثرات ناشی از عدم ورزش در بین دانش‌آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد است.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 75004

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/75004/۵۰-درصد-دختران-دانش-آموز-استان-مشکل-ساختار-قامتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1