کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاهش نوسان برق کهگیلویه

3 آذر 1393 ساعت 21:48


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از احداث ایستگاه توزیع برق با هدف تقویت برق تک‌مداری و کاهش نوسان برق شهرستان کهگیلویه خبر داد.
داود راهزادی در جمع خبرنگاران دهدشت تعداد کل انشعابات استان را ۲۱۰ هزار انشعاب برشمرد و اظهار کرد : از این تعداد ۳۰ هزار انشعاب در سطح شهرستان کهگیلویه وجود دارد.
RAHZADI
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود نیروهای سیم‌بان در ناحیه کهگیلویه گفت: این کار برای اولین بار در سوق انجام شده و در بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی کار به پیمانکار واگذار خواهد شد.
وی با بیان اینکه روستاهای بالای ۲۰ خانواده همه از نعمت برق برخوردار هستند ادامه داد: روستاهای زیر ۲۰ خانوار سالانه جمع‌بندی و شناسایی و جهت اخذ اعتبارات در دستور کار قرار می‌گیرند.
راهزادی، طول شبکه‌های خارج از استاندارد ،عبور از مناطق کوهستانی، استفاده از برق‌های غیرمجاز ، سرقت تجهیزات را از عمده‌‌ترین مشکلات در شبکه توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
وی با اشاره به سرقت برخی تجهیزات شبکه و خسارت‌های زیاد آن تصریح کرد: با همکاری نیروی انتظامی و گشت‌زنی مأموران و تعویض سیم‌ها تعداد سرقت‌ها به مقدار زیاد کاهش یافته است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، فرهنگ‌سازی ارشادی، نصب سیم کابل فشار ضعیف ، فعال نمودن اکیپ‌های غیرمجاز با هماهنگی نیرو انتظامی ، واگذاری راه‌های مناسب انشعاب قانونی را از راه‌های کاهش انشعابات غیر مجاز عنوان کرد.
وی ضمن دعوت مردم در استفاده بهینه از این نعمت بزرگ الهی ، خواستار پرداخت  به موقع قبوض و کمک به ارائه خدمات بیشتر از سوی مردم شد.
مدیر عامل برق شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات نوسان برق در کهگیلویه گفت: یک ایستگاه برق به جهت تقویت برق تک‌مداری دهدشت به لنده و تأمین پمپاژ آب کشاورزی و ضریب ولتاژ در حومه دهدشت غربی احداث خواهد شد.


کد مطلب: 74975

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/74975/کاهش-نوسان-برق-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1