کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعضای فعال کتابخانه‌های گچساران ۳۰ درصد افزایش یافت

3 آذر 1393 ساعت 14:30


سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در هفته کتاب۳۰ درصد افزایش یافت.
کوروش حسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران، اظهار داشت: امسال در هفته کتاب و کتابخوانی در گچساران استقبال بسیار خوبی از کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به عمل آمد و تعداد مراجعان به کتابخانه‌های عمومی افزایش یافت.
وی با اشاره به اینکه پیش از هفته کتاب و کتابخوانی، تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در گچساران ۷ هزار و ۴۰۰ نفر بود، افزود: امسال در هفته کتاب تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی افزایش خوبی پیدا کرد.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به عضویت کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان درآمدند.
حسنی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی گچساران، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر عضو فعال کتابخانه‌های عمومی شهری و روستایی این شهرستان هستند.
وی به راه‌اندازی پایگاه اهداء کتاب در گچساران در هفته کتاب و کتابخوانی برای نخستین بار اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شهروندان گچسارانی از این پایگاه استقبال خوبی داشتند.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی گچساران با اشاره به فعالیت ۱۰ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: تعداد کتابخانه‌های عمومی در گچساران تا پایان امسال به ۱۲ باب می‌رسد.


کد مطلب: 74949

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/74949/اعضای-فعال-کتابخانه-های-گچساران-۳۰-درصد-افزایش-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1