کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تورج رزمجو بخشدار سوق شد+ گزارش تصویری

2 آذر 1393 ساعت 13:19


طی حکمی تورج رزمجو به عنوان بخشدار سوق معرفی شد.صبح امروز با حضور جلیل حسنی مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان مراسم تودیع و معارفه بخشدار سوق برگزار شد.
در این مراسم از خدمات بهمن محمدی تقدیر و تورج رزمجو به عنوان بخشدار سوق معرفی شد.تفکر بسیجی زمینه ساز نجات از محرومیت و توسعه نیافتگی است
تفکر بسیجی زمینه ساز نجات از محرومیت و توسعه نیافتگی است
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تفکر بسیجی همه عرصه های زندگی مردم ایران را تحت تأثیر قرار داد، گفت: این تفکر نشان می دهد که در تمامی صحنه ها باید با گذشت و ایثار و دوری از خودخواهی و خودمحوری بتوانیم عرصه های زندگی را توسعه دهیم و از محرومیت نجات یابیم.
جلیل حسنی در آیین تودیع و معارفه بخشدار سوق با اشاره به اینکه مردم شهر سوق نماد عینی فرهنگی ترین مناطق این استان هستند، افزود: امیدواریم این فرهنگ همچنان بتواند به صورت پویا و متحرک در فضای استان و سایر مناطق کشور تأثیرگذار باشد.
وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را یادگار امام خمینی(ره) عنوان کرد و اظهار داشت: این یادگار امام منشأ تحرکی شد که استقلال و آزادی ایران را تضمین کرد و مشارکت مردم در سرنوشت خود را رقم زد.
حسنی یادآور شد: موشکافی نام گذاری سال "اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی" نشان می دهد که تمام الگوهایی که باید از آنها در مسیر توسعه استفاده کنیم در بسیج و در ارزش های دوران هشت سال دفاع مقدس نهفته بوده است.
وی با بیان اینکه از خود گذشتگی و ایثار سرلوحه روحیه بسیجی است، اضافه کرد: اگر بتوانیم در مدیریت جهادی تفکر بسیجی را در تمام ادارات بدون در نظر گرفتن زمان و مکان فعالیت دخالت دهیم یقینا می توانیم از بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی رهایی یابیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیاری از مشکلات و محدودیت ها ناشی از تحریم های ظالمانه ای است که استکبار متوجه این نظام کرده است اما ما توانمندی هایی در عرصه داخلی در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی داریم که این توانمندی ها و رهایی از این مشکلات تنها با روحیه جهادی و تفکر بسیجی می تواند خود را عرضه کند.
حسنی ادامه داد: این وظیفه پیش از اینکه متوجه توده مردم باشد متوجه مدیرانی است که باید هم تصمیم گیرنده باشند و هم این تصمیمات را اجرا کنند بنابراین اگر این تفکر و روحیه در عرصه مدیریتی خود را نشان دهد ما می توانیم بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خود را با توجه به توانمندی های موجود در کشور برطرف کرده و راه توسعه و ترقی را در پیش گیریم.
وی ایجاد بسیج را یکی از پیامدهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد که با مشارکت مردم در عرصه تصمیم گیری همراه بود و اظهار داشت: این مشارکت بعدها در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود را نشان داد و منشأ یک نظام مردم سالاری دینی شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مراسمات تودیع و معارفه مدیران را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران نام برد و تصریح کرد: نگاه به تاریخ کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که جانشینی و انتقال دولت ها به دلیل نبود ساختارهای سیاسی و فرهنگی تدوین شده و قانونمند همیشه با نا امنی، درگیری، غارتگری در تمامی استان ها و شهرستان های کشور همراه بوده است.
حسنی با اشاره به اینکه در نظام کنونی در چارچوب ساختار قانونمند سیاسی دولت ها عوض می شوند و در جایگاه ها و تقسیمات کشوری مقامات جابجا می شوند، افزود: این جابجایی قدرت در کشور یکی از اثرات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدر آن را بدانیم زیرا این اقدامات با مشارکت و رضایت مردم و در یک فضای مسالمت آمیز انجام می گیرد و این از مباهات این نظام است.
وی با بیان اینکه مدیریت جدید باید مکمل مدیریت های قبلی و تداوم دهنده اقداماتی باشد که تاکنون انجام شده است، عنوان کرد: یک مدیر سیاسی باید توانایی و توانمندی لازم برای برقراری یک انسجام سازمانی در بین دستگاه های اداری و همچنین بین دستگاه های اداری و نهادهای غیررسمی را داشته باشد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر کنار گذاشتن اختلافات، از ائمه جمعه شهرستان کهگیلویه خواست تا به عنوان محور وحدت و همگرایی در راستای رضایت مردم باشند  تا نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام موفق باشد.
در پایان این مراسم از زحمات بهمن محمدی بخشدار سابق سوق تقدیر و تورج رزمجو به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.
IMG_5796 IMG_5798 IMG_5799 IMG_5800 IMG_5803 IMG_5806 IMG_5807 IMG_5812 IMG_5813 IMG_5816 IMG_5818 IMG_5819 IMG_5820 IMG_5836 IMG_5838 IMG_5845 IMG_5852 IMG_5866
انتهای پیام/


کد مطلب: 74753

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/74753/تورج-رزمجو-بخشدار-سوق-گزارش-تصویری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1