کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست هم‌اندیشی بانوان دانشگاه آزاد یاسوج

2 آذر 1393 ساعت 15:56


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: حضور فعال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی را در عرصه‌های علمی و فرهنگی عملیاتی می‌کنیم
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز با حضور مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و معاون سلامت آموزش و پرورش استان نشست هم‌اندیشی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع سلامت و بهداشت و فعالیت‌های فرهنگی پیرامون بانوان برگزار شد.
در این نشست فردین بوستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با اشاره به آمار دانشجویان اظهار کرد: ۵۰ درصد آمار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را بانوان تشکیل می‌دهند که از ظرفیت و پتانسیل آنها در مقوله سلامت باید استفاده ببریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در ادامه گفت: رشد و توسعه سلامت بانوان از رویکردهای دانشگاه آزاد اسلامی که در همین راستا با اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هماهنگی‌های صورت گرفته است.
بوستانی به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در بحث سلامت بانوان این دانشگاه اشاره کرد و افزود: انجمن‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده‌اند.
وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی عزم راسخ و جدی دارد تا حضور فعال بانوان را در عرصه های علمی و فرهنگی عملیاتی کند.
بوستانی تاکید کرد: استفاده از بانوان در امور جامعه کمک شایانی به توسعه و رفع مشکلات می‌کنند و این یک امر اجتناب‌ناپذیر است.
در این نشست نیز مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ورزش به عنوان یکی از کارهای ضروری زنان باید مورد توجه قرار بگیرد و برای برخورداری از سلامت جسم و روح این قشر از جامعه سرمایه‌گذاری در ورزش امری مهم تلقی می‌شود.
زینب هاشمی با بیان اینکه باید موانع سر راه ورزش و فعالیت‌های بدنی بانوان برداشته شود، گفت: تغییر نگرش به بانوان گره بسیاری از مشکلات را در حوزه زنان باز می‌کند و تا زمانی که فرصت‌ها در اختیار بانوان قرار نگیرد، قابلیت آنها بروز نمی‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه آموزش و پرورش، دانشگاه و اداره ورزش و جوانان را حلقه مفقوده توسعه ورزش استان دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه ۳۱ را به لحاظ ورزش در بین ۳۱ استان کشور دارد.
جهانبخش ایزدپور اظهار کرد: همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها در کنار هم سبب رونق ورزش استان می‌شود.
وی از آمادگی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به ورزش و سلامت خبر داد و افزود: ۲۷ بانوی ورزشکار از استان کهگیلویه و بویراحمد در اردوهای تیم ملی حضور دارند.
این مسئول ارشد ورزش کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و تصریح کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی ۱۰۰ درصدی برای ارائه خدمات به بانوان را دارد.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 74749

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/74749/نشست-هم-اندیشی-بانوان-دانشگاه-آزاد-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1