کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ناله‌های بی‌پاسخ مسئولان تیم دنای یاسوج

30 آبان 1393 ساعت 19:26


سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: با این وضعیت مسئولان استانی باید به فکر اتوبوس واحد برای تیم باشند.
جمشید غدیری در گفت‌وگو با فارس با بیان دلایل شکست خانگی تیم دنا، این بار در برابر شهرداری ارومیه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: سرپرست تیم پس از بازی نزدیک بود از شدت ناراحتی سکته کند که او را دلداری دادم.
وی گفت: به کرامت موسوی گفتم که هواداران از ما انتظار و توقعی بیش از این ندارند، چراکه می‌دانند با دست خالی به مصاف حریفان می‌رویم.
سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور افزود: لباس قرضی، بی‌پولی و حاشیه در تیم همه و همه موجب شده که نتوانیم با همین بضاعت کم خود هم در برابر حریفان مقاومت کنیم.
غدیری تصریح کرد: با این وضعیت که مسئولان استانی هیچ حمایتی از تیم نمی‌کنند باید گفت که در نیم فصل دوم نباید روند ادامه پیدا کند و در صورت تداوم آن از مسئولان می‌خواهیم که رضایت بازیکنان و مربی غیر بومی را صادر کنند تا با بازیکنان و مربی بومی به کار خود ادامه دهند.
سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج که به شدت از مسئولان استانی انتقاد داشت با طعنه به وضعیت فعلی تیم دنا گفت: با روندی که وجود دارد می‌توان یک اتوبوس واحد برای تیم در هر بازی گرفت و از بازیکنان هم خواست تا غذای خود را در مسافرت به همراه داشته باشند و این‌گونه خرج و مخارجی برای تیم دنا وجود نداشته باشد.


کد مطلب: 74474

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/74474/ناله-های-بی-پاسخ-مسئولان-تیم-دنای-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1