کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهمن‌بیگی چماق را از ما گرفت

29 آبان 1393 ساعت 18:12


معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به ناقص اجرا کردن آموزش ابتدایی در این استان است.
amozsh (29)
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، علی‌شیر زهرایی عصر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: به دلیل پراکنده و صعب‌العبور بودن مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اجرای عدالت‌ آموزشی را با مشکل مواجه کرده است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضرورت دارد که به آموزش ابتدایی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و آن را در آمایش سرزمینی ببینیم.
زهرایی با بیان اینکه نباید اسم دوره ابتدایی اذهان را به سمتی ببرد که از اهمیت و جایگاه این دوره آموزشی غافل شویم، تصریح کرد: ریشه تمام مشکلات در استان کهگیلویه و بویراحمد حتی بوته‌کنی و تخریب گیاهان به آموزش ناصحیح دوره ابتدایی برمی‌گردد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: نوآوری در فرآیند آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی جهت ارتقای سطح دانش معلمان دوره ابتدایی ضرورت انکارناپذیر است.
زهرایی برگزاری برنامه‌های کیفی‌بخشی را برای پایه‌های مختلف دوره ابتدایی لازم دانست و افزود: در انتصاب مسئولان باید اعتدال را سرلوحه قرار بدهیم و در این راستا به شعار دولت تدبیر و امید عمل کنیم.
وی در ادامه یادی از معلم عشایر بهمن بیگی کرد و گفت: این معلم عشایر با تلاش‌های زیادی که در سرما و گرما از خود نشان داد، چماق را از ما گرفت و به قلم تبدیل کرد.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 74361

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/74361/بهمن-بیگی-چماق-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1