کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استعداد خارق‌العاده گچسارانی‌ها در رشته هاکی

28 آبان 1393 ساعت 14:24


فرماندار گچساران گفت: استعداد ورزش و ورزشکاران هاکی گچساران در این رشته خارق‌العاده است.
عصر امروز فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان این شهرستان با اعضای تیم هاکی گچساران دیدار کرده و از نزدیک شاهد تمرین و شنوای برخی مشکلات این تیم شدند.
عبدالرحیم رحیمی اظهار کرد: ورزش گچساران از دیرباز و از سال‌های دور تا‌کنون از قابلیت‌های بسیار زیادی برخوردار بوده به گونه‌ای که افتخارآفرینی ورزش این شهرستان در رشته‌های مختلف معرف حضور همه بوده است.
وی افزود: ورزش هاکی گچساران از رشته‌های افتخارآفرین این شهرستان در سطوح مختلف استانی و کشوری بوده و این امر نشان از استعدادهای ویژه جوانان گچسارانی است.
فرماندار گچساران ضمن آرزوی موفقیت برای ورزش این شهرستان به ویژه هاکی گفت: امیدواریم ورزش هاکی گچساارن نه تنها در سطوح استانی و کشوری خوش بدرخشد، بلکه شاهد موفقیت این ورزش در سطوح بین‌المللی و جهانی نیز باشیم.
رحیمی بیان کرد: موفقیت ورزش گچساران در همه رشته‌ها افتخاری بزرگ همه شهروندان و استان است که باید در راستای تقویت و حمایت از آن نگاه خاصی به آن داشت.
وی، بعد از شنیدن مشکلات و خواسته‌های اعضای تیم هاکی گچساران که در حال حاضر به مرحله نهایی لیگ برتر راه یافته‌اند، عنوان داشت: مسئولان مربوطه باید نگاه ویژه‌ای در راستای برطرف شدن مشکلات و نیازمندی‌های تیم هاکی داشته باشند و در این خصوص با ادارات مرتبط رایزنی می‌شود.۱۳۹۳۰۸۲۷۰۰۰۶۳۸_PhotoL۱۳۹۳۰۸۲۷۰۰۰۶۴۱_PhotoL


کد مطلب: 73988

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/73988/استعداد-خارق-العاده-گچسارانی-ها-رشته-هاکی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1