کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مشاور فرهنگی فرماندار بویراحمد منصوب شد+ حکم

20 آبان 1393 ساعت 20:52


مشاور فرماندار شهرستان بویراحمد در امور فرهنگی منصوب و معرفی شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، طی حکمی از سوی هوشنگ یاری‌پور فرماندار بویراحمد، احمد جاودانه به عنوان مشاور امور فرهنگی فرماندار منصوب شد.
در این حکم آمده است: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است و در دوره ای که در دولت تدبیر و امید نگاهی ویژه به تعامل با اصحاب فرهنگ و در راستای تحقق سیاست های عمومی و فرهنگی دارد به موجب این ابلاغ و با توجه به مراتب تعهد، شایستگی، روحیه تلاشگری، مسوولیت پذیری، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به عنوان مشاور فرماندار بویراحمد در امور فرهنگی منصوب می شوید.
در پایان این حکم آمده است: انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت ها و بکارگیری تجارب سایر صاحبنظران در تبادل نظر بین مجامع آموزشی، علمی، فرهنگی و ارایه ایده های نو و کارآمد در راستای ارتقای فعالیت های فرهنگی، گسترش آموزه ها و ارزشهای مطابق با هویت غنی اسلامی ایران در شهرستان بویراحمد اهتمام ورزید.
جاودانه ۲۹ ساله دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی است.
وی دارای سوابق درخشان علمی، پژوهشی، مذهبی و فرهنگی بوده و تاکنون چندین مقاله علمی و پژوهشی در همایش های دانشگاهی استانی و ملی ارایه و به چاپ رسانده است.
هم اکنون جاودانه مسوول روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی امام سجاد (ع) یاسوج است.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 73019

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/73019/مشاور-فرهنگی-فرماندار-بویراحمد-منصوب-حکم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1