کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رمزگشایی تعریف بویراحمدی‌ها از تاجگردون

18 آبان 1393 ساعت 23:32


تودیع و معارفه مدیران کل اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور جمع زیادی از سیاسیون، مدیران دستگاه‌های مختلف و اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
BOYER.NOSAZIبه گزارش کبنانیوز از یاسوج، در این آئین حواشی و اتفاقاتی بوجود آمد که قابل تأمل و توجه است.
ابتدا از همه اینکه مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد به مطالبی در خصوص بویراحمد سفلی و علیا پرداخت و ادبیات جدیدی را در واژه‌های سیاسی استان رقم زد، شاهرضا دیودیده با طرح بویراحمد سفلی و علیا در واقع مرزی بین نیروهای بویراحمد کشید.
دیودیده در مراسم تودیع خود، با بیان اینکه بویراحمد سفلی نیروهای توانمند و کارآمدی دارد، اظهار کرد: نیروهای بویراحمد سفلی در سیستم مدیریتی به کار گرفته نمی‌شود.
وی از این مسئله ابراز گلایه و اعتراض کرد.
مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد هدایت‌خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا و تاجگردون نماینده گچساران و باشت را از بزرگان و مفاخر استان برشمرد.
اعتراض یکی از حاضرین به سخنان شاهرضا دیودیده از حواشی مراسم تودیع و معارفه مدیران کل اداره‌کل نوسازی کهگیلویه و بویراحمد بود، تا جایی که این فرد با صدای بلند گفت: حرفت را ادامه بده، چرا بویراحمد پایین و بالا می‌کنی؟
مجید محنایی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از سخنان دیودیده مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد چندان خرسند نبود در سخنانی به صحبت‌های او واکنش نشان داد: امروز اختلاف بویراحمد سفلی و علیا مطرح شد و دیروز هم بحث سردسیر و گرمسیر را عده‌ای در بوق و کرنا می‌کردند.

وی که از کلید زدن پروژه بویراحمد سفلی و بویراحمد علیا به شدت ناراحت شده بود، اظهار کرد: بیان این حرف‌ها دامن اختلافات را تشدید می‌کند و وحدت ملی و استانی را نشانه می‌رود.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی تاجگردون را فرزند استان دانست و گفت: همه باید امثال تاجگردون را که یک چهره ملی و مطرح است همکاری و کمک کنیم.
محنائی افزود: در بسیاری از روستاها مدرسه ساخته شده ولی هم‌اکنون خالی ازجمعیت شده‌اند.
وی از از خیرین مدرسه‌ساز خواست تا توجه ویژه به مدرسه‌سازی در شهرها داشته باشند.
جهان محرابی مدیرکل جدید اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز در سخنانی به موضوعاتی پیرامون نوسازی و تجهیز مدارس اشاره کرد و در ادامه اظهارات خود از سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد. محرابی تاجگردون را چهره ملی معرفی کرد و گفت: او در جذب اعتبارات برای استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی تلاش می‌کند.
مدیرکل جدید اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بزرگواری تلاش‌های زیادی در نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده انجام داده که از او بسیار تشکر می‌کنم.
وی همچنین غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا را نماینده‌ای پیگیر و پرکار معرفی کرد.
در این آئین از هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فردی اخلاقی دارای روحیه اعتدالی و پرکار و تلاش یاد شد.
زارع‌پور از خدمات دیودیده تشکر و قدردانی کرد و گفت: آقای دیودیده تلاش‌های در جذب خیرین مدرسه‌ساز  انجام داد.
حضور محمد بهرامی نامزد انتخاباتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا در صحن این مراسم برای اهداء لوح تجلیل به شاهرضا دیودیده به عنوان مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد و حکم جهان محرابی نیز جای بحث و گفت‌وگو دارد.

البته گفته شد که بهرامی از طرف جامعه دانشگاهیان در صحن جلسه حضور یاست همچنین از بهرامی به عنوان یکی از کاندیدای انتخابات مجلس بویراحمد و دنا در دوره دهم یاد می‌کنند.
همچنین حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان که چندی پیش از مسئولیت معاونت پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد کنار رفت نیز در جایگاه تودیع و معارفه مدیران کل قبلی و جدید اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد پیام‌های زیادی به دنبال داشت. گرچه او هم از طرف فرهنگیان و آموزش و پرورشی‌ها در آن جایگاه حضور یافت. وی رئیس ستاد سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در دوره یازدهم بود.
حضور محمد بهرامی و شیخ شجاعیان در صحن جلسه و اهداء لوح تقدیر و حکم مدیرکلی مدیران قبلی و جدید نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز زمزمه‌های را در بین حاضرین رواج داد.
در آینده پیام‌های حضور این دو نفر را بررسی خواهیم کرد.
البته نکته که بیشتر از هر چیزی اذهان عمومی را مشغول به خود کرد، چرا تمام مدیران‌کل بویراحمدی که تودیع شدند، از تاجگردون تمجید و تعریف کردند و نامی هم از ستار هدایت‌خواه بردند.
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 72739

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/72739/رمزگشایی-تعریف-بویراحمدی-ها-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1