کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چمنیان: بازی خوبی مقابل گیتی پسند ارائه دادیم‌

18 آبان 1393 ساعت 16:57


.Chamanian
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در نیمه دوم ما موقعیت‌های گلزنی فراوانی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و اگر کمی شانس با ما یار بود، می‌توانستیم به راحتی دروازه گیتی پسند را باز کنیم.
عباس چمنیان درباره بازی نفت و گاز و گیتی پسند اصفهان که با نتیجه ۲ بر صفر به سود گیتی پسند به پایان رسید، اظهار کرد: تیم گیتی پسند در دقایق ابتدایی بازی خوبی ارائه داد و فشارهای بسیاری بر تیم ما وارد کرد.
وی با اشاره به اینکه از دقیقه ۱۰ به بعد نیمه نخست ما بر بازی و شرایط آن مسلط شدیم، افزود: در نیمه نخست ما بازی خوبی ارائه دادیم و روی یک غفلت گل خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: در نیمه دوم ما با تغییراتی که ایجاد کردیم و تعویض‌هایی که داشتیم، توانستیم بازی را کامل در اختیار داشته باشیم و بازی در کنترل ما بود.
چمنیان به تسنیم گفت: در نیمه دوم ما موقعیت‌های گلزنی فراوانی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و اگر کمی شانس با ما یار بود، می‌توانستیم به راحتی دروازه گیتی پسند را باز کنیم.
وی تصریح کرد: در مجموع بازیکنان ما در این دیدار خوب بازی کردند و من از تلاش‌ها و زحمات آن‌ها سپاسگذارم و از عملکرد آن‌ها راضی هستم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازیکنان گیتی پسند مدام به تلف کردن وقت می‌پرداختند و در طول نیمه دوم حدود ۱۵ دقیقه خودشان را روی زمین انداختند و متأسفانه داور مسابقه تنها ۴ دقیقه وقت اضافی اعلام کرد.
چمنیان گفت: داور مسابقه باید با بازیکنان گیتی پسند که وقت بازی را تلف می‌کردند برخورد می‌کرد که متأسفانه این گونه نشد.


کد مطلب: 72725

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/72725/چمنیان-بازی-خوبی-مقابل-گیتی-پسند-ارائه-دادیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1