کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تنش طایفه‌ای در مراسم معارفه مدیرکل نوسازی

18 آبان 1393 ساعت 14:01


تودیع و معارفه مدیران کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری، استانی و جمعی زیادی از اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، این مراسم که در سالن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، همچون مراسم تودیع و معارفه‌های قبلی جمع زیادی از مردم، سیاسون و مسئولان حضور پیدا کردند.
یکی از مسائلی که در این مراسم بیش از هر چیز مشهود بود بحث بویراحمد بالا و پایین بود که به آن دامن زدند.
شاهرضا دیودیده مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در آئین تودیع خود با بیان اینکه بویراحمد پایین در جغرافیای این استان گم شده است، اظهار کرد: مسئولان به استعدادهای فراوان و نیروهای انسانی توانمند بویراحمد پایین نگاهی ندارد و از آنها در بدنه مدیریتی استان استفاده نمی‌کنند.
دیودیده با تاکید بر اینکه گویا بویراحمد پایین در نقشه جغرافیایی استان کهگیلویه و بویراحمد جایی ندارد، تصریح کرد: در سیستم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیروهای بویراحمد پایین جایی ندارند.
در همین حین که شاهرضا دیودیده مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بحث بویراحمد پایین و بالا را مطرح می‌کرد و از عدم توجه مسئولان ارشد و نمایندگان مجلس به نیروهای بویراحمد پایین گلایه و اعتراض می‌کرد یکی از حاضرین در جلسه با صدای بلند گفت: آقا حرفت را ادامه بده، چرا بحث بویراحمد پایین و بالا را مطرح می‌کنی.
دیودیده در بخش دیگری از اظهارات خود که به نظر می‌رسد از تغییرش در سمت مدیرکلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گلایه‌مند است، اظهار داشت: آیا من کم‌کاری کردم یا با سیاست‌های دولت همراه نبودم که مرا تغییر دادید?
وی در بخش دیگری کلامش را متوجه نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی کرد و گفت: آقای تاجگردون می‌تواند نوبخت کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در کشور باشد(نوبخت معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور است).
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در آین آئین به سخنان مدیرکل قبلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و اظهار کرد: در گذشته بحث سردسیر و گرمسیر بود و امروز بحث بویراحمد بالا و پایین مطرح می‌شود.
مجید محنایی بیان اینگونه حرف را به ضرر وحدت ملی و نیروهای استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: دامن زدن به اختلافات مانع پیشرفت و توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.
به گزارش کبنانیوز، در این آئین طی حکمی جهان محرابی  به عنوان مدیرکل اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد و از خدمات شاهرضا دیودیده تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/ر


کد مطلب: 72700

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/72700/تنش-طایفه-ای-مراسم-معارفه-مدیرکل-نوسازی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1