کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصلاح طلبان گچساران، اصولگرایان را گلباران کردند!

12 آبان 1393 ساعت 0:44


آرش کنارکوهی
[caption id="attachment_71295" align="alignleft" width="353"]تیم اصلاح طلبان تیم اصلاح طلبان[/caption]
آخر هفته گذشته و با دعوت یکی از دوستان اصولگرا(سعید رحمانی)، جمعی از فعالین سیاسی-اجتماعی گچساران در زمین چمن مصنوعی شهرداری فارغ از همه مسائلی که پیرامون این دو جناح چه در کلان و چه در شهرستان وجود دارد جمع شدند و تنی به ورزش دادند!
از همان قبل از شروع مسابقه بچه های دو تیم حسابی به هم تیکه می انداختند و به قولی بازار کری را گرم کرده بودند تا این دور هم بودن بیشتر برای شان جذابیت ایجاد کند.
لباس های رنگارنگ بازیکنان فرقی بین تیم اصولگرا و اصلاح طلب ایجاد نمی کرد و البته یکی دو نفری که به قول بچه ها، اصلاح طلب و اصولگرا بودنشان مشخص نبود و آنها را نفوذی صدا می کردند!
در این بین در تیم اصولگرا هم چندین بازیکن اصلاح طلب وجود داشت؟!
جو خوبی بود و یکی مثل من که پیش از آمدن دو دل بودم، حسابی گرم شدم و البته با انگیزه!
همان ۳۰ ثانیه اول، تیم اصولگرا به گل رسید و از سر و کله هم بالا رفتند و خوشحالی شان دیدنی بود و البته باعث شد تا با این گل اصلاح طلبان حساب کار دستشان بیاید و البته شوکه شوند.
پس از گل اصولگرایان، بچه های اصلاح طلب بازی را بدست گرفتند و چند موقعیت پشت سر هم خراب کردند تا اینکه به گل رسیدند و البته بازی جدی دنبال شد و پس از آن نیز گلی دیگر به ثمر رساندند و دو بر یک پیش افتادند.
تیم اصلاح طلبان دو بر یک پیش بود که یکدفعه همه جا تاریک شد! برق پروژکتورها رفت تا باز هم بازار کری ها گرم شود و علت رفتن برقها را هرکس به دیگری نسبت دهد و البته تیکه هایی که بوی سیاسی می داد و خنده های هر دو طرف...
برقها با پیگیری های منوچهر ناصح فرد که به نوعی میزبان مسابقه بود، آمدند تا با شروه مجدد مسابقه تیم اصلاح طلبان یک گل دیگر به ثمر برسانند و بازی در نیمه اول سه بر یک به پایان برسد.
نیمه دوم بچه های اصولگرا برای جبران آمده بودند، اما برخلاف تلاش شان نتیجه پایانی چیز دیگری بود.
بچه های اصلاح طلب که موتور گلزنی شان حسابی روشن شده بود، ۱۱ گل دیگر به ثمر رساندند تا در پایان ۱۴ بر ۲ بازی را به سود خود به پایان برسانند. مسابقه ای که آنقدر گرم بود که بهنام عکاشه هم با لباس غیر ورزشی برای اصلاح طلبان به زمین رفت و البته به یاد دوران آقای گلی خود در مسابقات جوانان گچساران ۳ گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد.
مسابقه به پایان رسید تا اصولگرایان برای مسابقه بعدی خط و نشان بکشند و تیم اصلاح طلبان را برای مسابقه ای دیگر دعوت کنند. مسابقه ای که به حتم اصولگرایان تغییر نفرات خواهند داد و تیمشان را تقویت خواهند کرد. البته تیم اصلاح طلب نیز بیکار نخواهد نشست.
تیم اصلاح طلبان: عبداله نظری، آرش کنارکوهی، میلاد کرمی، سعید دارابی، اسماعیل حسینی، مهدی عباسی، بهنام عکاشه
سرپرست اصلاح طلبان: منصور نژاد
تیم اصولگرایان: سعید رحمانی اصل، اشکان محمدی، منوچهر ناصح فرد، عنایت لوایی، افشین قلی پور(نفوذی)، مالک موسوی(نفوذی).
سرپرست اصولگرایان: میلاد کرمی؟!
داور: بهنام عکاشه؟!(عادلانه قضاوت کرد)
FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(1) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(2) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(3) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(4) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(5) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(6) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(7) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(8) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(9)  FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(11) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(12) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(13)  FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(15) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(16) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(17) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(18)  FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(20) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(21) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(22) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(23) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(24) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(25) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(26) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(27) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(28) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(29) FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(30)FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(10)FotballEslahatOsolgaraGachsaran-(19)


کد مطلب: 71235

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/71235/اصلاح-طلبان-گچساران-اصولگرایان-گلباران-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1