کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چمنیان: به بازی تدافعی هیچگونه اعتقادی ندارم

8 آبان 1393 ساعت 14:02


 
کسب سه امتیاز کمترین پاداش ما از این بازی بوده است.
عباس چمنیان در نشست خبری پس از پایان بازی با تیم فوتبال تربیت نوین یزد افزود: بازی بسیار سختی بود تیم انتهای جدولی تربیت نوین یزد چیزی برای از دست دادن نداشت و با تمام وجود حمله می کرد.
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از سایت نفت، چمنیان تصریح کرد: تیم ما ۲۰ دقیقه آغازین بازی بسیار طوفانی بود و و تمامی نکات تاکتیکی ما را انجام داد اما در ضربات آخر موفق عمل نمی کرد.
وی همچنین برگشت به بازی بعد از گل خورده، تقویت ساختار دفاعی و تمرکز را از مهمترین برنامه های این بازی عنوان کرد و افزود: گلزنی ما از هفته اول تاکنون ادامه داشته و این نشان از وجود خط حمله خوب است.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار داشت: به هیچ عنوان تیم حریف را دست کم نگرفتیم و عدم تمرکز در خط دفاعی موجب گل خوردن ما شد.
چمنیان افزود: در حال حاضر تیم نفت نیمکت قوی دارد و با جایگزین های مناسب قدرت حمله را در تیم تقویت کردیم.
وی بیان کرد: در ابتدای نیمه دوم عملکرد تیم ضعیف شد و لی در ادامه با پرس کردن و فشار بالا توانستیم در ۱۰ دقیقه پایانی به دو گل برسیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با یان اینکه تیم تربیت نوین یزد به هیچ عنوان بازی جوانمردانه را رعایت نکرد افزود: بازیکنان این تیم کاملا به دنبال وقت تلف کردن بودند.
چمنیان اظهارداشت: به بازی تدافعی هیچ گونه اعتقادی ندارم و در طی این چهار بازی تعویض تدافعی نداشته ام.
وی در پاسخ به سوالی مبنی برعدم استفاده از سایر بازیکنان دفاعی نیمکت ذخیره بیان داشت: در سه بازی گذشته گل هایی که دریافت کردیم تقصیری برعهده دفاع وسط نبود اما در این بازی از این ناحیه گل را دریافت کردیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: در این بازی علی کرمی و علی کریمی را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشتیم.
چمنیان با تقدیر از رضا قیالی بازیکن جوان گچسارانی زننده گل برتری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هر بازیکنی که در تمرینات خوب و با جدیت تمریمن کند در ترکیب تیم قرار خواهد کرفت.
سرمربی تیم فوتبال تربیت نوین یزد:
بازی با کیفیتی مقابل نفت و گاز گچساران ارائه نکردیم
سرمربی تیم فوتبال تربیت نوین یزد نیز گفت: ما مقابل نفت و گاز گچساران بازی خوبی نتواستیم ارائه دهیم ولی نفت و گاز بازی زیبایی ارائه داد.
سید محمد سادات زاده در نشست خبری پس از بازی با نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: در این دیدار بازیکنان ما بازی خوب و با کیفیتی نتوانستند ‌به نمایش بگذارند.
وی افزود: بازیکنان ما با وجود تلاش‌ها و زحمات بسیار ولی متأسفانه آن چیزی را که به دنبال آن بودیم را نتواستند عملی کنند، البته من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال تربیت نوین یزد گفت: تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار عملکرد خوبی داشت و توانست با کیفیت بسیار خوبی بازی کند و من آن‌ها را مستحق پیروزی می‌دانم.
سادات زاده درباره عملکرد داوری این دیدار، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من تیم داوری در این دیدار عملکرد خوبی داشت و من راضی هستم.
وی شرایط میزبانی این دیدار را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: من از گچسارانی‌ها برای فراهم کردن این شرایط خوب بسیار تقدیر و تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال تربیت نوین یزد با اشاره به هدف این تیم در رقابت‌های امسال لیگ دسته اول، عنوان کرد: هدف ما این بوده که در بالای جدول قرار بگیریم هر چند که برای صعود به لیگ برتر هنوز امیدوار هستیم.


کد مطلب: 70887

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/70887/چمنیان-بازی-تدافعی-هیچگونه-اعتقادی-ندارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1