کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تأمین و توزیع کالا‌های اساسی هیات‌های مذهبی استان

7 آبان 1393 ساعت 23:04


عبدالحمید جهانبین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ماه‌های محرم و صفر از سوی صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد تدابیر لازم در خصوص توزیع کالا‌های نذوراتی صورت گرفته است.
توزیع سهمیه نذورات از طریق عاملین
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهمیه نذورات برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد و شکر در مجموع ۹۲۰ تن است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با نرخ مصوب از طریق عاملین مشخص در سطح استان توزیع خواهد شد.
نذر
وی با بیان اینکه امسال با برنامه‌‌ریزی دقیق و توزیع به موقع نذورات، درصدد رفع نیازمندی‌‌ها و جلب رضایت هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم خواهیم بود، اضافه کرد: تأمین و توزیع کالاهای اساسی، انجام مانورهای نظارتی و تشدید بازرسی‌ها از جمله اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ماه‌های محرم و صفر خواهد بود.
توزیع کالاها بر اساس گستردگی هیئت‌های مذهبی و ضریب جمعیتی شهرستان‌ها
جهانبین سهمیه شکر امسال کهگیلویه و بویراحمد برای نذورات محرم و صفر را نیز  ۲۷۰تن، برنج ۳۵۰ تن، گوشت مرغ منجمد ۲۶۰تن و گوشت قرمز ۴۰ تن اعلام کرد و ادامه داد: این کالاها بر اساس گستردگی هیئت‌های مذهبی و ضریب جمعیتی شهرستان‌‌ها عرضه می‌شود.
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان مربوطه
( هیئت‌ها، مساجد و حسینیه‌ها) می‌توانند ضمن به همراه داشتن معرفی‌نامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین ادارات شهرستانی مراجعه کنند.
انتهابی پیام/خ


کد مطلب: 70749

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/70749/تأمین-توزیع-کالا-های-اساسی-هیات-های-مذهبی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1