کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش «یافته‌های‌نوین عمران» در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار می‌شود

6 آبان 1393 ساعت 20:11


همایش ملی یافته‌هاب نوین مهندسی عمران به میزبانی دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار می شود.
خدیجه توفیقیان امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش ملی یافته‌هاب نوین مهندسی عمران به میزبانی دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار می شود.
مدیر روبط عمومی دانشگاه آزاد یاسوج با بیان اینکه این همایش فردا چهارشنبه و از ساعت ۹  صبح در محل همایش‌های دانشگاه آزاد یاسوج برگزار می‌شود، بیان کرد: در این همایش یک روزه استاتید و دانشجویان رشته مهندسی عمران با ارائه مقاله و سخنرانی پیرامون جدیدترین یافته‌های مهندسی عمران بحث و تبادا نظر خواهند کرد.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه این همایش فرستاده شد، عنوان داشت: این از این تعداد  ۹۰ مقاله پذیرفته شد.
توفیقیان با بیان اینکه برگزاری همایش‌ها و سمینارهای ملی در رشته‌های مختلف در دستور کار مسئولان دانشگاه آزاد واحد یاسوج قرار دارد تصریح کرد: با وجود رشته‌های مختلف در مقاطع تحصیلات تکمیلی از جملهه در رشته‌هایی مانند مهندسی عمران، معماری و شهرسازی در این واحد دانشگاهی ظرفیت قابل قبولی برای برگزاری همایش‌ها و سمینارهای بزرگ علمی بوجود آمده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد یاسوج بیان کرد: برگزاری همایش‌های ملی با حضور اساتید مجرب دانشگاه‌های معتبر باعث خواهد شد تا دانشجویان و اساتید به مطالب روز علمی آگاه و انگیزه مضاعفی در آنها برای پیگیری مسائل علمی بوجود آید.
انتهای پیام/خشت زر


کد مطلب: 70580

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/70580/همایش-یافته-های-نوین-عمران-دانشگاه-آزاد-یاسوج-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1