کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم تکریم و معارفه رئیس دامپزشکی چرام برگزار شد

5 آبان 1393 ساعت 17:11


ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس دامپزشکی چرام برگزار شد.
با حضور فرماندار، امام جمعه چرام، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین شهرستانی مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دامپزشکی چرام در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این آئین طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد مهرعلی احمدی مطلق به عنوان رئیس جدید دامپزشکی چرام معرفی و از زحمات حسن عبدالی تقدیر به عمل آمد.
حجت‌الاسلام جعفر طزری در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسن عبدالی رئیس سابق دامپزشکی چرام در مدت تصدی، اظهار امیدواری کرد که رئیس جدید نیز با الگوگیری مناسب از اقدامات رئیس سابق در جهت بهبودی و توسعه شهرستان گام بردارد.
امام جمعه چرام با اشاره به اینکه دامپزشکی شاید در جریان امور نباشد و جز ادارات مخفی است، اظهار کرد: این اداره شاید به چشم دیده نشود در صورتی که در بطن زنگی همه ولی خاموش قرار دارد و همچنین یکی از مسائل مهمی بوده که درگیر زندگی همه افراد است.
وی با بیان اینکه سلامت بهداشت جامعه امروز ما در گرو مسائل دامپزشکی است، عنوان داشت: برخی مواقع وقتی یک گوشت نامطلوب و نامناسب وارد جامعه شود، فضای جامعه را از لحاظ روانی به هم می‌ریزد و برخی از مشکلات اقتصادی را به وجود می‌آورد.
این مسئول با تأکید بر توجه به سلامت انسان‌ها، خاطرنشان کرد: ساماندهی وضعیت و ارائه خدمات بهتر، دوراندیشی و آینده نگری در مسئولیت‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.


کد مطلب: 70444

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/70444/مراسم-تکریم-معارفه-رئیس-دامپزشکی-چرام-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1