کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فوری/قائم مقام تیم دنای یاسوج در خلخال گروگان گرفته شد

5 آبان 1393 ساعت 13:23


 
قائم مقام تیم دنای یاسوج در شهر خلخال گروگان گرفته شد.
سید کرامت‌الله موسوی ظهر امروز و پیش از بازی دو تیم فوتبال دنای یاسوج و نماینده خلخال در چارچوب رقابت‌های فوتبال آزادگان لیگ دسته دوم کشور، اظهار کرد: تیم دنای یاسوج به امید کمک‌های استاندار و سایر مسئولان ارشد این استان راهی دورترین نقطه کشور  شد. اکنون در پرداخت ۵ میلیون تومان پول هتل درمانده شده و هیچ راهی برای خروج وجود ندارد.
قائم مقام تیم باشگاه دنای یاسوج گفت: به همین خاطر مجبورم تیم را بعد از بازی به یاسوج بفرستم و خودم به عنوان گرو تا هنگام دریافت پول از استان کهگیلویه و بویراحمد در همان شهر بمانم.
وی یادآور شد: هتل‌دار می‌گوید یا پول را بدهید یا بمانید تا پول بیاید.
به گزارش کبنااسپورت، قرار بود تیم فوتبال دنای یاسوج توسط مسئولان استانی و با حمایت چند دستگاه از جمله شهرداری یاسوج حمایت شوند که چنین موضوعی هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نهایت پس از اینکه شهردار یاسوج زیر همه قول‌ها و توافق‌ها و امضاء‌های خود برای حمایت از این تیم زد از او خواست به دلیل آنچه که استاندار آن را بی‌اعتمادی شورا به شهردار می‌دانست، استعفا دهد.
حال معلوم نیست که سید کرامت‌الله موسوی چه موقع و با کدام پول از هتل خلخال آزاد خواهد شد و به دامان خانواده باز خواهد گشت.
 


کد مطلب: 70399

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/70399/فوری-قائم-مقام-تیم-دنای-یاسوج-خلخال-گروگان-گرفته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1