کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ملک‌حسینی رسماً جایگزین شجاعیان شد

3 آبان 1393 ساعت 12:19


طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ملک‌حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش این استان شد.
هادی زارع‌پور در مراسم تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمت به مردم است و ما باید شکرگزار خداوند متعال باشیم که این فرصت برای ما فراهم شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: حلال مشکلات مردم بودن و خدمت خالصانه ریشه در مبانی دین مبین اسلام دارد.بر اساس دین مبین اسلام بهترین مردم کسانی هستند که خیرشان به مردم برسد و باید در این مسیر قدم برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حجت‌الاسلام شجاعیان در بخش فعالیت‌های پرورشی و حوزه مشارکت‌های منشأ خدمت ارزنده‌ای شده‌اند که از ایشان تقدیر و تشکر می‌شود. این مسئولیت به سید بهاءالدین ملک‌حسینی واگذار و امیدواریم در این عرصه تلاش شود و در راستای مواردی که به عهده ایشان گذاشته شده موفق باشند.
معاون سابق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: تمامی کارهایی که انجام شده نتیجه مشارکت فکری و اجرایی مجموعه همکاران در حوزه پرورشی است.
حجت‌الاسلام شجاعیان گفت: برگزاری جشنواره قرآن،نماز و عترت به صورت دوره‌ای در شهرستان‌ها و مناطق از ابتکارات ارزشمند است که برگزار شد.
معاون سابق پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری کارگاه‌های توانمند‌سازی مربیان، طرح خانه، مسجد و مدرسه، جشنواره فرهنگی هنری استان‌ها از مهمترین برنامه‌های اجرا شده حوزه پرورشی است. فعالیت‌های پرورشی مدارس سالانه ارزیابی و در بخش‌های مختلف ادارات برتر معرفی و تشویق شدند.

شجاعیان آماده‌سازی ۱۰۰سالن ورزشی و پنج استخر دانش‌آموزی را از مهمترین فعالیت‌های خود عنوان کرد.
معاون جدید پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هم به ایام محرم اشاره کرد و گفت: یکی از علل‌های درونی واقعه غدیر عظیم عاشورا سرباز زدن از اطلاعات شیطان و یاد مداوم خداوند متعال است.

سیدبهاءالدین ملک‌حسینی افزود: امام حسین و یاران با وفایش در روز عاشورا زیباترین جلوه بشری را به نمایش گذاشتند. کیفی‌بخشی به برنامه‌های پرورشی و فرهنگی و توسعه فعالیت قرآن، نماز و عترت و مسابقات فرهنگی و هنری از مهمترین برنامه‌های اجرایی خواهد بود.


کد مطلب: 70142

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/70142/ملک-حسینی-رسما-جایگزین-شجاعیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1