کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صدور مجوز استخدام فرزندان شاهد و ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد

1 آبان 1393 ساعت 13:40


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجوز استخدام ۴۸ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در وزارت نفت صادر شد.
غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت استخدام فرزندان شهدا و ایثارگر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استخدام این عزیزان با مشکلاتی مواجه شده بود، اظهار کرد: به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین نماینده‌ای از مردم استان در مجلس شورای اسلامی بر خود واجب و وظیفه می‌دانستم پیگیر مطالبات به حق این افراد باشم.
وی افزود: در راستای پیگیری مطالبات فرزندان شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر مکاتبات متعددی که با وزارت نفت انجام شد، جلسات مکرری نیز در این مورد با وزیر نفت و سایر مسئولان دولت برگزار و با تلاش و پیگیری‌های فراوان موفق به حل این مشکل شدیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره  به استخدام و جذب ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از  پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی وزارت نفت، تصریح کرد: ۴۸ نفر از پذیرفته‌شدگان استخدامی نفت، سهم جامعه بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد است.
تاجگردون با بیان اینکه به زودی اسامی این ۴۸ نفر اعلام خواهد شد،بیان کرد: براساس توافق در مذاکرات خود و وزیر نفت مقرر شد اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی استخدامی وزارت نفت به زودی و حداکثر تا چند روز آینده جهت آغاز به‌کار از طریق این وزارتخانه اعلام شود.
تاجگردون خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگر را افتخاری بسیار بزرگ خواند و گفت: مسیر و راه شهدا و جامعه ایثارگری چراغ راه هدایت و روشنگر همه خوبی‌ها و از خودگذشتگی این رهروان راه حق است.


کد مطلب: 69950

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/69950/صدور-مجوز-استخدام-فرزندان-شاهد-ایثارگران-کهگیلویه-وبویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1