کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون پشتیبانی جهاد کشاورزی استان منصوب شد

1 آبان 1393 ساعت 10:41


معاون اداری، مالی، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، قدرت الله ویسی با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان جهادکشاورزی شد.
با حکم جعفرگوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، ویسی جایگزین شریعتی شد و مسئولیت معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی را بر عهده گرفت.
مراسم تودیع و معارفه با حضور رئیس، مدیران ستادی و معاونین سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در محل این سازمان برگزار شد.
معاون جدید پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش برای افزایش رفاه کارکنان این سازمان برنامه اصلی‌ام خواهد بود.
قدرت‌الله ویسی در مراسم معارفه خود به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی با تشریح برخی برنامه‌ها و اهداف خود، اظهار کرد:‌ برای داشتن سازمانی پیشرو و اثرگذار در انجام رسالت‌های سنگین حوزه کشاورزی باید محیطی شاداب و با نشاط برای کارکنان فراهم کنیم.
معاون جدید پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در قدم نخست باید با جذب اعتبارات مختلف، بتوانیم حق جذب، پاداش مناطق محروم و فوق‌العاده شغل کارمندان را پرداخت کنیم.
ویسی، تلاش برای افزایش مزایا، اضافه‌کاری و خدمات رفاهی کارکنان را موضوع مهمی دانست و بیان کرد: اگر میان فعالیت‌های کارمندان و میزان پرداخت مزایا به آن‌ها تناسب و هم‌خوانی باشد بدون شک، انگیزه کار و خدمت نیز بیشتر خواهد شد.
*تلاش برای عملیاتی شدن بودجه سازمان
وی ابراز داشت: با راه‌اندازی سیستم حسابداری به روز و پاسخگو، حذف برخی هزینه‌های غیر ضروری و بهینه‌سازی هزینه‌ها تلاش خواهیم کرد تا بودجه بسته شده را عملیاتی کنیم.
وی همدلی و گسترش دوستی‌ها را از دیگر اهداف خود برشمرد و افزود:‌ توسعه و رونق بخش کشاورزی بدون فضای دوستی و همدلی ممکن نیست و در این مسئولیت‌های مهمی که تک تک کارکنان جهاد دارند، لازم است این مهم جدی گرفته شود.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: امروز برای تحقق سیاست‌های وزارتی و سازمانی بخش کشاورزی هم‌قسم می‌شویم.
*سلامت کارکنان و توسعه ورزش را جدی می‌گیریم
ویسی، حذف هزینه‌های غیرضروری، بهینه‌سازی هزینه‌ها، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، شناسنامه‌دار کردن وسائط نقلیه، کاهش هزینه‌های سوخت و موثر شدن نظارت‌ها و کنترل‌ها را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: توسعه ورزش و توجه به سلامت کارکنان موضوع مهمی است که آن را جدی خواهیم گرفت و ورزش‌های همگانی، پیاده‌روی و سایر ورزش‌ها را ترویج خواهیم داد.
ویسی ادامه داد: راه‌اندازی سیستم حسابداری به روز و پاسخگو، مستندسازی فعالیت‌ها، ارائه صورتحساب‌های ماهانه، نظم بخشیدن به پرداخت‌ها، جلوگیری از هرج و مرج مالی و نظارت بر روند هزینه‌کردها در پروژه‌های مالی را از دیگر برنامه‌های مهم این معاونت خواند.
*جذب نیروی انسانی و چابک‌سازی سازمان
معاون جدید پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:‌ برای پرداخت بدهی‌های این سازمان به شهرداری نیز برنامه داریم تا با ساماندهی املاک و فروش برخی از آن‌ها، ودیعه مسکن کارکنان و بدهی‌ به شهرداری‌ها را پرداخت کنیم.
ویسی همچنین بر جذب نیروی انسانی مورد نیاز و چابکسازی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد و گفت: این موضوع نیز مورد توجه خواهد بود.
قدرت‌الله ویسی جایگزین شریعتی در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شد.
ویسی پیش از این مسئولیت بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان را بر عهده داشت.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 69917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/69917/معاون-پشتیبانی-جهاد-کشاورزی-استان-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1