کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نفت و گاز گچساران اسیر ضد حملات نیروی زمینی شد

30 مهر 1393 ساعت 22:42


Chamanian
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: بازی خوبی مقابل نیروی زمینی انجام دادیم ولی تیم ما اسیر ضد حملات شد.
عباس چمنیان درباره بازی نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی تهران که با شکست ۴ بر ۳ نفت و گاز به پایان رسید، اظهار کرد: ما همان‌طور که از قبل پیش بینی کرده بودیم، در این دیدار بازی سختی داشتیم.
وی با اشاره به اینکه در این دیدار اسیر ضد حملات نیروی زمینی شدیم، افزود: در این دیدار برتری با ما بود و ما ابتدا از حریف جلو افتادیم ولی پس از زدن گل اول روی ضد حملات نیروی زمینی گل خوردیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تیم نیروی زمینی در این دیدار خوب بازی کرد و تیم دونده‌ای بود، گفت: پس از زدن گل اول ما دو موقعیت گلزنی خوبی داشتیم و می‌توانستیم تقریبا کار را تمام کنیم ولی متأسفانه گل‌هایی روی ضد حملات دریافت کردیم.
چمنیان با بیان اینکه ما در این دیدار در حمله خیلی خوب کار کردیم، عنوان کرد: دراوزه‌بان تیم نیروی زمینی در این دیدار خیلی خوب کار کرد و چندین موقعیت مسلم گلزنی را از ما گرفت و به اعتقاد من این دروازه‌بان در حد لیگ برتر بود.
وی با اشاره به اینکه زدن ۳ گل در زمین حریف نشانه خوبی برای برطرف شدن مشکل گلزنی تیم نفت و گاز بوده است، افزود: در مجموع تیم ما در این دیدار خیلی خوب کار کرد و بازیکنان تلاش‌ زیادی کردند.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بازیکنان نفت و گاز با وجود اینکه تاکنون هیچ مبلغی از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند ولی با تمام وجود بازی کردند و من از همه بازیکنان تقدیر و تشکر می‌کنم.
چمنیان با اشاره به وضعیت داوری این دیدار، گفت: داور در این دیدار اشتباه تأثیرگزاری نداشت ولی به اعتقاد من باید وقت‌های اضافه بیشتری در نیمه دوم اعلام می‌کرد./تسنیم


کد مطلب: 69886

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/69886/نفت-گاز-گچساران-اسیر-ضد-حملات-نیروی-زمینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1