کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دکتر البرز بنام درگذشت حجت‌الاسلام محمودیان را تسلیت گفت

29 مهر 1393 ساعت 13:19


دکتر البرز بنام، از چهره‌های فعال اصلاح‌طلب و عضو انجمن اسلامی پزشکان استان کهگیلویه و بویراحمد، با ارسال پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام نورمحمد محمودیان، نماینده اسبق مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است، حجت‌الاسلام نورمحمد محمودیان عمر با برکت خویش را صرف ترویج ارزش‌های ناب محمدی و اخلاق اسلامی در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد کرده و فراموش کردن این زحمات خالصانه ممکن نیست.
فقدان این عالم وارسته که بی ادعا در خدمت به اسلام و میهن اسلامی، عمر بابرکتش را صرف کرد، بحق ضایعه‌ای اسفبار و جبران‌ناپذیر است.
مرحوم حجه الاسلام و المسلمین محمودیان شخصیتی مردمی بود که در طول دوران خدمت نمایندگی‌ تلاش‌های فراوانی در جهت پیگیری مسائل و مطالبات مردم حوزه انتخابیه خود داشت.
ضایعه درگذشت این روحانی پرهیزگار و نماینده اسبق مردم شهرستان بویراحمد را به همه کهگیلویه و بویراحمدی‌ها، جامعه روحانیت و همه دوستداران آن شخصیت فرهیخته تسلیت عرض نموده و آرزوی غفران واسعه الهی همراه با علو درجات برای آن مرحوم مغفور و صبری جمیل و اجری جزیل برای بازماندگان از خداوند رحمان مسئلت دارم.


کد مطلب: 69492

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/69492/دکتر-البرز-بنام-درگذشت-حجت-الاسلام-محمودیان-تسلیت-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1