کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجوز استخدام پذیرفته شدگان وزارت نفت صادر شد

28 مهر 1393 ساعت 14:40


رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به موافقت زنگنه با استخدام ۲۷۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت به صورت تدریجی، گفت: در چند ماه اخیر مکاتبات بسیاری در این حوزه انجام شد که خوشبختانه در نهایت این تلاش‌ها نتیجه داد.
غلامرضا تاج‌گردون در گفت‌وگو با خانه ملت، از موافقت بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با استخدام ۲۷۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این وزارتخانه خبر داد و گفت: بر اساس مجوز وزیر نفت پذیرفته‌شدگان به تدریج و در مدتی کمتر از دو سال در این وزارتخانه جذب می‌شوند و اسامی این افراد به مرور در سایت وزارتخانه منتشر شده است.
نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در چند ماه اخیر مکاتبات بسیاری برای استخدام ۲۷۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت انجام شد و حتی من نشست‌های مکرری را با زنگنه وزیر نفت و محدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برگزار کردم که خوشبختانه در نهایت این تلاش‌ها نتیجه داد.
بر پایه این گزارش، در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ بود که شرکت ملی نفت ایران با کسب مجوز ۵۵۰۰ نفری برای جذب نیرو اقدام به ثبت نام جهت برگزاری آزمون استخدامی کرد.
بر این اساس آزمون استخدامی وزارت نفت در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ با حضور بیش از ۱۲۹ هزار داوطلب به عنوان بزرگترین آزمون استخدامی کشور در شهرهای اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار شد.
اما با گذشت بیش از یک سال از برگزاری این آزمون، عدم اعلام نتایج نهایی آن در حالی اتفاق می افتد که نتایج اغلب آزمون های استخدامی سازمان هایی که همزمان با شرکت نفت در مورد این موضوع اقدام کرده اند مشخص شده و حتی برخی مراحل استخدام و دریافت کد استخدامی را نیز طی کرده اند


کد مطلب: 69348

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/69348/مجوز-استخدام-پذیرفته-شدگان-وزارت-نفت-صادر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1