کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لزوم تغییر دیدگاه مردم نسبت به نابینایان

25 مهر 1393 ساعت 16:16



رئیس اداره بهزیستی گچساران گفت: هفته جهانی نابینایان و روز جهانی عصای سفید فرصت خوبی است که بتوانیم توانمند ی‌ها و قابلیت‌های نابینایان را به اطلاع مردم ومسئولین برسانیم.
«سید مهران کشاورز» افزود: دیدگاه و تفکر عموم مردم نسبت به این قابلیت‌ها و توانمندی‌ها باید تغییر داده و ارتقاء ببخشیم و مشکلات نابینایان را در سطح شهرستان را به مسئولین معرفی کرده تا اینکه با ارائه راهکارهای مناسب این معضلات را به حدقل برسانیم.
رئیس اداره بهزیستی گچساران اظهار کرد: این اداره ۱۷۴ نفر نابینا وکم بینا نیازمند به خدمات را شناسایی کرده و با ارائه خدمات وحمایت‌هایی لازم از این عزیزان بعمل آورد.
وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی خدمات مختلفی از جمله خدمات مستمری، کمک هزینه تحصیلی، ازدواج، درمان ومسکن و همچنین ارائه وسایل توانبخشی و سایر خدمات را به نابینایان و معلولین ارائه می‌دهد ولی با تمامی این خدمات متاسفانه اعتبارات این اداره کافی وجوابگوی نبوده و ما دست نیاز خود را برای ارائه خدمات بهتر و بهینه بسوی سایر دستگاه‌ها و ار گان‌ها و مردم وخیرین دراز می‌کنییم تا اینکه با همت جمعی بتوانیم نیاز‌ها و خواستهای معقول و به جای این عزیزان را به حداقل رساند.
uio97969 tyititi index ۱۱۱۱۱۱۱۱۳۳۴۴۵۶ ۵۳۴۶۳۴۶ ۲۱۲۲۲۱ ۴۴۴۱۴ ۴۳۴۳۲ ۳۵۲ ۱۲۴۴ ۲۲۱۲۲ ۱۲۱۲۳
انتهای پیام/حبیب قلندری


کد مطلب: 68922

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/68922/لزوم-تغییر-دیدگاه-مردم-نسبت-نابینایان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1