کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خریداری سی تی اسکن دولتی در گچساران

25 مهر 1393 ساعت 9:27


۲۰۱۲-۰۲-۱۸-۰۱۵رئیس بیمارستان شهید رجائی گچساران گفت: با پیگیری دکتر تاجگردون و دکتر چمن برای اولین بار بیمارستان شهید رجائی گچساران صاحب دستگاه سیتی اسکن پیشرفته شد.
هایده حافظ قرآن در گفت و گوی اختصاصی با کبنانیوز افزود: این دستگاه ۱۶ اسلایس بوده که کیفیت و قدرت تشخیص آن ۸ برابر دستگاه فعلی است که ۲ اسلایس است.
حافظ قرآن گفت: از این دستگاه در کشور فقط ۹ نمونه داریم که به قیمتی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، با ارز مبادله ای و از طریق هیئت امنای ارزی خریداری شده و هم اینک در انبار بیمارستان موجود است.
وی اضافه کرد: بعد از مشکلاتی که ما در ستاد اعزام داشتیم و مسائلی که برای بیماران پیش آمد تصمیم مدیران برای خرید این دستگاه جدی شده و به زودی مردم شاهد راه اندازی سیتی اسکن بخش دولتی در گچساران خواهند بود.
رئیس بیمارستان شهید رجائی سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به گچساران و بازدید از اماکن بهداشتی و درمانی گچساران و همچنین درخواست های مردمی و پیگیری رسانه ها را عامل مهمی در بهبود وضعیت بهداشتی در گچساران دانست وافزود: حمایت های دکتر تاجگردون موجب دلگرمی مردم گچساران شده است و تا کنون نماینده گچساران همه درخواست هائی را که مربوط به مشکلات مردم در بیمارستان بوده است، پیگیری و به نتیجه رسانده اند.
حافظ قرآن وضعیت دستگاه قدیمی را اینچنین برشمرد: قرارداد سیتی اسکن قدیمی رو به اتمام است و متاسفانه این دستگاه قدرت پاسخگوئی به مشکلات مردم در این بخش را ندارد و مدام در حال تعمیر است و هزینه های زیادی را علیرغم قراراداد با بخش خصوصی به بیمارستان تحمیل کرده است.
حافظ قرآن مزایای راه اندازی این دستگاه را کیفیت بالای آن و دولتی بودن هزینه های ان برای بیماران ذکر کرد و گفت: مشکلاتی که به خاطر اعزم بوجود می امد نیز دیگر وجود ندارد و بیماران و همراهان می توانند با هزینه های کم و ایمنی بیشتر به درمان امیدوار باشند.


کد مطلب: 68891

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/68891/خریداری-سی-تی-اسکن-دولتی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1