کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فولاد و حافظ اصلی‌ترین رقیبان نفت گچساران در لیگ برتر

23 مهر 1393 ساعت 23:06


 
nojavannaftسرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: فولاد و حافظ شیراز از اصلی ترین رقیبان در رقابت‌های امسال لیگ برتر هستند.
محمدرضا یزدان‌شناس در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تیم‌های هم گروه تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز در رقابت‌های امسال لیگ برتر، اظهار کرد: خدا را شکر امسال قرعه خوبی به ما خورده و ما در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم.
وی بیان کرد: تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران امسال در گروه ۵ رقابت‌ها و با تیم‌های فولاد خوزستان، فجر شهیدسپاسی شیراز، حافظ شیراز، برق شیراز و شاهین بوشهر هم گروه شده است.
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: قرعه امسال تیم ما نسبت به سال قبل بسیار بهتر بوده و ما با تیم‌های خوبی هم گروه شده‌ایم.
یزدان شناس با اشاره به اینکه فولاد خوزستان یکی از تیم‌های هم گروه ما فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد، عنوان کرد: فولاد و حافظ شیراز از اصلی ترین رقیبان ما در رقابت‌های امسال لیگ برتر هستند.
وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا امسال بتوانیم با کسب نتایج بهتر، رتبه بهتری نسبت به سال گذشته که چهارم شدیم به دست آوریم.
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: خدا را شکر بازیکنان در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برند و تمرینات آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.
یزدان شناس افزود: در دوران آماده‌سازی اردوهایی را تدارک دیدیم و خوشبختانه این اردوها به هماهنگی بیشتر میان بازیکنان ما کمک‌های بسیاری کرد.


کد مطلب: 68729

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/68729/فولاد-حافظ-اصلی-ترین-رقیبان-نفت-گچساران-لیگ-برتر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1