کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دل آقایان خوش؛ شهرداری یاسوج «ببخشید» تیم دنا باخت

22 مهر 1393 ساعت 20:13


ولین باخت دنای یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبالتیم فوتبال دنای یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال اولین باخت خود را تجربه کرد.
تیم فوتبال دنای یاسوج در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در برابر تربیت ایلام بازی را واگذار کرد.
در همین خصوص جمشید غدیری به کبنا گفت: در ۱۵ دقیقه نیمه نخست بازی دو گل از حریف خوردیم که در واقع این اولین و تنها بازی رسمی و البته تدارکاتی تیم بعد از چندین ماه دوری از فوتبال بود.
سرمربی تیم دنای یاسوج به حوادث بازی اشاره کرد و گفت: ساعت یک بعد از ظهر امروز به ما خبر دادند که تیم نمی‌تواند از وجود علی‌محمد دهقان و حامد رضوانی استفاده کند.
وی افزود: همین امر تأثیر زیادی بر روی تیم گذاشت و موجب شد تا بر روحیه بازیکنان و برنامه‌های ما اثر بگذارد اما از دقیقه ۱۵ به بعد یعنی ۷۵ دقیقه روی دروازه حریف فشار آوردیم و چندین موقعیت تک‌ به تک را گل نکردیم و مهم‌ترین حادثه هم برخورد توپ اکبر صفری با تیرک دروازه حریف بود.
سرمربی تیم دنای یاسوج افزود: من این تیم را تیم خوبی می‌بینم اما باید تقویت شود و یکی دو بازیکن به ما اضافه شوند و اگر این گونه شود آن‌ وقت می‌توانیم به عنوان یکی از سه تیم به مرحله بعدی صعود کنیم.
گفتنی است؛ تیم شهرداری یاسوج که به دنا تغییر نام داده و هزاران جوان یاسوجی چشم به راه موفقیت آن هستند و عده‌ای در این شهر به فکر جوانان و ورزش نیستند، در بدترین حالت و تنها با حمایت استاندار و معاونینش پا به رقابت های لیگ دسته دوم کشور گذاشت.
عده‌ای از جمله جهانبخش عنبریان معتقدند، شهردار یاسوج با زیر قول زدن‌های خود و قول نداشتن امضاء‌هایش در جلسات این تیم را حمایت نمی‌کند، در حالی که نام یاسوج با تیم شهرداری به ایران معرفی شد.
شهری که برخی هنوز آن را مرکز چهارمحال و بختیاری می‌دانند.
دل آقایان خوش؛ شهرداری یاسوج، ببخشید دنای یاسوج باخت.
 


کد مطلب: 68452

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/68452/دل-آقایان-خوش-شهرداری-یاسوج-ببخشید-تیم-دنا-باخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1