کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جاوید زیر توافقش با تیم یاسوج زد/ سایر اعضای شورا مثل خانم زمانی باشند

22 مهر 1393 ساعت 15:46


مدیرعامل تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: مشکل ما این است برخی مسئولان در جلسات پای توافقات کمک به تیم دنا را امضا می‌کنند اما بعد از جلسه امضاها و تعهدات خود را هم قبول ندارند.
جهانبخش عنبریان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با حضور مسئولان استانداری و شهرداری یاسوج و هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم قرار بر این شد که شهرداری یاسوج کمک ۳۰۰ میلیون تومانی به تیم دنا داشته باشد و در فاز نخست این کمک‌ها ۱۰۰ میلیون تومان در اختیار تیم قرار دهد تا بتوانیم در ابتدای کار حضوری خوب در لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشته باشیم.anbrian
مدیرعامل تیم دنای یاسوج گفت: البته قبل از هر چیز همه از جمله مردم دوست داشتند این تیم با نام شهرداری در مسابقات حضور پیدا کند چراکه برندی برای شهر و استان بود و نام شهر یاسوج را روی آنتن‌ها برد اما آقای شهردار یک تنه با این موضوع مخالفت کرد و همه زحمات چند ساله را که برای معرفی این شهر با این نام کشیده شده بود به هدر داد.

عنبریان تصریح کرد: سؤال ما از آقای جاوید این است که چرا باید پای توافقات را امضا کرده و بعد از این که با خون دل تیمی را جمع کرده‌ایم به یکباره زیر توافق بزنند و در همین ابتدای کار برای تیم مشکل ایجاد شود.

معاون ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از این رویه شهردار یاسوج و شورای اسلامی این شهر گفت: خیلی خوشحال شدم که زهرا زمانی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا از حامیان تیم فوتبال شهرداری یاسوج است که بهتر بود اعضای دیگر نیز به رأی و نظر مردم حداقل احترام می‌گذاشتند.

عنبریان که از این اقدام شهردار یاسوج و عدم پایبندی به تعهد و توافقات حاصله به شدت انتقاد داشت، تصریح کرد: برخی آقایان عضو شورای اسلامی کاندیدای رؤسای هیئت‌های ورزشی در استان هستند و نمی‌دانیم چرا وقتی به حضور تیمی بزرگ به نام شهرداری و دلگرمی جوانان اعتقادی ندارند کاندیدای این هیئت‌ها می‌شوند.

مدیرعامل تیم فوتبال دنای یاسوج با ابراز مسرت از حضور استانداری ورزش‌دوست و حامی جوانان در این استان گفت: فقط به این موضوع دلگرم هستیم که استاندار به مانند دیگران به قول و توافقش پایبند است و اصولا اگر از وی چنین رویکردی را سراغ نداشتیم هرگز در برهه کنونی مسئولیت تیم فوتبال را قبول نمی‌کردیم.

عنبریان با اظهار این مطلب که بروید و هزینه‌های تیم فوتبال شهرداری را در سال‌های قبل ببینید و با برنامه‌ای که از لحاظ هزینه‌ای برای این تیم داریم مقایسه کنید، بیان داشت: امسال که با رویکرد بومی‌گری و حداکثر صرفه‌جویی وارد میدان عمل برای جوانان شده‌ایم برخی زیر قول و تعهد خود می‌زنند.

انتهای پیام/ بهنیازاده


کد مطلب: 68413

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/68413/جاوید-زیر-توافقش-تیم-یاسوج-زد-سایر-اعضای-شورا-مثل-خانم-زمانی-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1