کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یاری نژاد مسئول اتحادیه انجمن های دانش‌آموزی استان شد

22 مهر 1393 ساعت 13:26


با حکم دبیرکل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، یاری‌نژاد مسئول اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد شد.
صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد با حضور امام جمعه یاسوج، دبیرکل انجمن، معاون آموزش و پرورش استان در دفتر امام جمعه نیز برگزار شد.
در این مراسم سیدعلی وفایی‌ مقدم رئیس سابق اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انجمن اسلامی مدرسه رکن اساسی تشکیلات اتحادیه است که برای تحقق، حفظ و تعمیق اهداف انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی به انسجام و تقویت بنیه تشکیلاتی و فرهنگی خود اهتمام می‌ورزد.
این مسئول ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با هدف ایجاد وحدت و هماهنگی بین انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور و به منظور حراست از دستاوردهای انقلاب و تحقق ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی در سال ۵۸ با حمایت‌های معنوی و مادی حضرت امام خمینی تأسیس شد.
وفایی‌مقدم در بخشی دیگر از سخنان خود به مشکلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: هفت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد جدا از مرکز استان محروم هستند و دانش‌آموزان شهرستان‌ها مشکلات خاصی دارند که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
وی با اشاره به محرومیت کهگیلویه و بویراحمد به نسبت دیگر استان‌ها و شهرستان‌ها بیان کرد: حمایت از این استان ثواب الهی است.
مسئول سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زمینی را برای پایگاه انجمن در مرکز شهر خریداری کردیم، گفت: این پایگاه مشکلاتی دارد که باید نسبت به رفع آن اقدام شود.
وفایی‌مقدم اذعان کرد: اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مکمل برنامه‌های آموزش و پرورش است.
مسئول سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسیر روشن اتحادیه ادامه خواهد داشت، گفت: انتظار می‌رود این نهال نوپا حمایت و هدایت شود.
در این مراسم و با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از زحمات بی‌شائبه وفایی‌مقدم قدردانی و فضل‌الله یاری‌نژاد به عنوان مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


کد مطلب: 68312

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/68312/یاری-نژاد-مسئول-اتحادیه-انجمن-های-دانش-آموزی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1