کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازگشت قهرمان طلایی کشتی فرنگی به دهدشت

21 مهر 1393 ساعت 19:29


مراسم استقبال از مهدی یونس فرمرد طلایی مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی جوانان کشور با حضور فرماندار کهگیلویه ،تعدادی از اعضای شورای شهر دهدشت وجمعی از مسئولین و ورزشکاران در دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت از دهدشت، فرماندار کهگیلویه در این آئین با بیان اینکه یکی از فرزندان زرخیزاین بوم توانست قهرمان کشور شود وفرصت ممتازی را برای ورزش این دیار فراهم سازد،اظهار کرد: همه مجموعه شهرستان بر کسب افتخار و سربلندی شهرستان کهگیلویه از ورزشکاران دلسوز و پرتلاش حمایت می کنند .
کریمی با تبریک این قهرمانی به مردم وجامعه ورزشی کهگیلویه ،تصریح کرد: فرمانداری کهگیلویه این آمادگی را دارد وتعقیب هم خواهد کرد آنچه در توان دارد برای حمایت بیدریغ از از این فرزندان اصیل بویژه در بعد ورزش پهلوانی کشتی قدم بردارد.
فرماندار کهگیلویه در ادامه گفت : امیدواریم روزی بتوانییم قهرمانانی متکثر ومتنوعی را در این حریم به جامعه ایران ودنیا صادر کنیم.
خاطرنشان می شود ،مهدی یونس فر در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که روزهای ۱۷ و۱۸ مهرماه جاری در همدان برگزار شد در وزن ۶۰ کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید.
نفر سوم مسابقات انتخابی تیم ملی ،نایب قهرمان بزرگسالان کشور ،قهرمان جوانان کشور،نفر سوم مسابقات بین المللی جام شاهد از دیگر عناوینی است که یونس فر در کارنامه ورزشی خود دارد.
گفتنی است ،مهدی یونس فر به اردوی تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان برای حضور در جام جمهوریت ترکیه که روزهای ۲۳ تا ۳۰ مهر در خانه کشتی فدراسیون برگزار می شود ،دعوت شد.
IMG_2852 IMG_2867 IMG_2872 IMG_2876 IMG_2901 IMG_2903 IMG_2908 IMG_2910
IMG_2893
IMG_2874
انتهای پیام/سروش مقدم


کد مطلب: 68153

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/68153/بازگشت-قهرمان-طلایی-کشتی-فرنگی-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1