کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چمنیان: داور ۲ امتیاز را از نفت گرفت

19 مهر 1393 ساعت 4:02


chamanian

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: داور قضاوت خوبی نداشت و ۲ امتیاز را از نفت و گاز گرفت.

عباس چمنیان عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم هرمزگان، اظهار کرد: ضمن تبریک به تیم آلومینیوم، باید بگویم که این تیم برای یک امتیاز به زمین آمده بودند.

وی با اشاره به اینکه تیم آلومینیوم امروز حرفی برای گفتن نداشت، افزود: امروز داور قضاوت خوبی نداشت و ۲ امتیاز را از نفت و گاز گرفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: داور قبل از صحنه پنالتی باید خطا می‌گرفت ولی این کار را نکرد و اشتباه تأثیرگذار داور سبب شد که ما بازی پیروزی را با تساوی عوض کنیم.

چمنیان گفت: ما امروز در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و توانستیم موقعیت‌های گلزنی خوبی به دست آوریم و اگر شانس با ما یار بود، پس از زدن گل اول، ما گل‌های بیشتری می‌توانستیم به ثمر برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در این بازی تلاش‌های زیادی کردند و با جان و دل بازی کرده و نمایش خوبی ارائه دادند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه در مجموع تیم ما خیلی خوب کار کرد، افزود: تیم ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده و برای رسیدن به شرایط آیده‌آل فرصت لازم داریم.

چمنیان با تقدیر و تشکر از تماشاگران جهت حضور در استادیوم، عنوان کرد: جا دارد تقدیر ویژه‌ای از هواداران داشته باشم که امروز ما را تنها نگذاشتند و امیدواریم که حمایت‌های آن‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

این بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافت.


کد مطلب: 67913

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/67913/چمنیان-داور-۲-امتیاز-نفت-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1