کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح پایگاه بسیج کتابخانه‌های عمومی استان

9 مهر 1393 ساعت 21:17


فرمانده سپاه ناحیه یاسوج گفت: بسیج ادارات در انتقال ترویج فرهنگ ایثار و ارزش‌های دفاع مقدس در بین کارمندان نقش بسزایی دارند.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، داریوش مثنوی امشب در آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرائی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع فعالیت بسیج در کتابخانه‌های عمومی، این نهاد در راستای اقدامات علمی و پژوهشی گام‌های ارزشمندی برداشته است.
فرمانده سپاه ناحیه یاسوج با بیان اینکه رسالت بسیج کارمندان، نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در بین کارمندان است، بیان کرد: سالم‌سازی ادارات با رویکرد دینی یکی از وظایف ذاتی بسیج کارمندان است.
مثنوی در ادامه با اشاره به وظایف بسیج کارکنان، یادآور شد: تقویت اندیشه‌های انقلاب اسلامی در بین کارمندان و ارتقاء سلامت اداری در جامعه نیز از اهداف بسیج کارمندان است.
وی افتتاح پایگاه بسیج را پل ارتباطی بین ادارات و بسیج عنوان کرد و افزود: افتتاح پایگاه بسیج فرصتی برای خدمتگزاری به مردم و خانواده شهدا است.
مثنوی ضمن قدردانی از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی نهاد مقدسی است و قطعاً کتابداران ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج به خوبی توسط آنها به عموم مردم انتقال داده می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه یاسوج تصریح کرد: این پایگاه بسیج نقش موثری در بهبود روند امور و ارتقاء روحیه بسیجی کتابداران در امر خدمت رسانی به عموم مردم و جلب رضایت مراجعین دارد.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: کتابداران در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به سطح جامعه می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.
زینب قربانی رسالت ذاتی و فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی را برگرفته از اندیشه بسیج دانست و افزود: کتابخانه‌های عمومی با برخورداری از محیط فرهنگی و سالم، فرصت مناسبی برای همسویی و همکاری با اهداف و آرمان‌های بسیج است.
قربانی اضافه کرد: کارکنان کتابخانه‌های در راستای اهداف بسیج و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام اساسی برداشته است.
وی ترویج فرهنگ بسیجی را ضروری دانست و تأکید کرد: ترویج فرهنگ بسیجی موجب استمرار تقویت روحیه همدلی و مسئولیت‌پذیری بین کارکنان ادارات می‌شود.
آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کتابخانه‌های عمومی مدیران دستگاه‌های دولتی، مسئول بسیج کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد و روسای ادارات و بسیجیان و همزمان با برگزاری یادواره شهدای کارمند و کارگر برگزار شد.
BASIJ-KETAB (2) BASIJ-KETAB (1)


کد مطلب: 66344

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/66344/افتتاح-پایگاه-بسیج-کتابخانه-های-عمومی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1