کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به روش ایجابی با نصابان ماهواره برخورد می کنیم

9 مهر 1393 ساعت 13:42


dhfdgjhfgj_1سرهنگ علی اصغر نورایی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام درباره مساله ماهواره گفت:بحث فرهنگی مبارزه با ماهواره در شهر چرام شروع شده و موج اول آن با نصب بنر در سطح شهر و آگاهی از خطرات ماهواره در قالب سخنان کوتاه در میان شهروندان شروع شده است.
سرهنگ نورایی نسب در ادامه گفت:پخش تراکت در بین منازل و سطح شهر و در سطح مدارس و با همکاری اداره آموزش و پرورش برای سخنرانی های روشنگرانه در مورد ماهواره و همچنین جلسات و برنامه هایی در هفته اولیا و مربیان در مورد مضرات ماهواره خواهیم داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام گفت: ما در برخورد با ماهواره روش ایجابی را انتخاب کرده ایم و هیچ حرکت قهرآمیز و تهدیدی در این زمینه نداشته ایم.
وی گفت:با صحبت و ارشاد هایی که با نصابان ماهواره در سطح شهر داشته ایم باعث انصراف ۵۰% از نصابان ماهواره و ترک این شغل به وسیله آنها شده ایم.وی همچنین با اشاره به انتخاب روش ایجابی به جای روش قهری و جبری در برخورد با ماهواره گفت:با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برنامه تحویل دستگاه ماهواره،تا کنون حدود ۲۵ دستگاه ماهواره به صورت خودجوش از طرف مردم به این نهاد تحویل داده شده که به جای آن یک عدد دستگاه گیرنده دیجیتال به عنوان هدیه به آنان داده شده است که از نظر آماری رتبه سوم در تحویل ماهواره را در سطح استان به نسبت جمعیت داریم .
سرهنگ نورایی نسب در ادامه افزود:میزان استفاده از ماهواره در شهرستان چرام نسبت به بقیه مناطق از نظر جمعیت کمتر میباشد.
وی همچنین از اطلاع رسانی آسیب های ماهواره در قالب پیامک در آینده ای نزدیک خبر داد.وی در پایان موج دوم تبلیغات علیه ماهواره را در ماه محرم عنوان کرد.


کد مطلب: 66263

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/66263/روش-ایجابی-نصابان-ماهواره-برخورد-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1