کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمد در لیگهای برتر و آزادگان

9 مهر 1393 ساعت 3:53


.parvizMosavi
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داورن این استان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور و هفته اول لیگ آزادگان خبر داد.
سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با فارس از قضاوت داوران فوتبال این استان در مسابقات این هفته فوتبال کشور در رده‌های مختلف خبر داد.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور ناظر دیدار حساس استقلال تهران و ملوان بندر انزلی بر عهده خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین‌المللی استانمان خواهد بود.
وی عنوان کرد: اما با آغاز مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور داوران ما به مانند سال‌های گذشته در این دوره از مسابقات نیز حضور خواهند داشت و در هفته نخست این بازی‌ها دیدار حساس تیم‌های جنوبی و شمالی یعنی استقلال اهواز و نساجی مازندران را داوران هم استانی قضاوت خواهند کرد.
موسوی اضافه کرد: بر همین اساس روح‌الله شریفی داور وسط این دیدار و محمد راهی دیگر داور اهل کهگیلویه و بویراحمد کمک داور اول این بازی خواهد بود.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: افتخار دیگر برای فوتبال استان این که پیشکسوت داوری فوتبال کشور و استانمان، نوذر رودنیل ناظر بازی تیم‌های استقلال اهواز و نساجی مازندران خواهد بود که این بازی در قائمشهر برگزار می‌شود.
موسوی از رشد داوری فوتبال در استان طی سالیان گذشته گفت و افزود: جوانان بسیاری در حال فعالیت داوری فوتبال هستند که با توجه به استعدادهای خوب و نابی که در این رشته وجود دارد در سال‌های آینده شاهد حضور داوران بیشتری از استان در لیگ‌های معتبر کشوری خواهیم بود.
دیدار استقلال و ملوان بندر انزلی پنج‌شنبه ۱۰ مهر و بازی تیم‌های استقلال اهواز و نساجی شنبه ۱۲ مهر برگزار می‌شود.


کد مطلب: 66182

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/66182/قضاوت-داوران-کهگیلویه-بویراحمد-لیگهای-برتر-آزادگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1