کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چمنیان: تصمیم‌گیرندگان نفت و گاز گچساران در اهواز هستند

9 مهر 1393 ساعت 3:48


.
Chamanianسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تصمیم‌گیرندگان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اهواز برای این تیم تصمیم می‌گیرند.
عباس چمنیان با اشاره به شرایط پیش آمده برای تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان در جام حذفی اظهار کرد: ما در شرایط کنونی به این مسئله فکر نمی‌کنیم زیرا این مسئله هم بر روحیه تیم و بازیکنان تأثیر منفی داشته است.
وی افزود: در سال‌های گذشته ظاهرا قانونی بر استفاده از ۵۰ درصد بازیکنان شرکتی برای حضور در جام حذفی وجود نداشته البته این تصمیم از سوی شورای ورزش وزارت نفت اتخاذ شده است.
این سرمربی شاغل در لیگ دسته یک آزادگان تصریح کرد: این تصمیم بدون در نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌های حرفه‌ای فوتبال اتخاذ شده و غیرکارشناسی بوده است.
چمنیان با بیان اینکه ما باید در لیگ یک به دیدار تیم‌های قدرتمندی برویم، یادآور شد: تیم‌های که در لیگ دسته یک حضور دارند تیم‌های مقتدر و صاحب فوتبال هستند که قطعا حذف در جام حذفی بر روحیه بازیکنان بی‌تأثیر نبوده است.
وی با بیان این‌که نگرانی ما این است که تصمیم‌گیرندگان برای تیم نفت و گاز گچساران در این شهرستان نبوده و در اهواز نشسته‌اند، متذکر شد: تصمیم‌گیرندگان اصلی اصلا به فکر این تیم نیستند./فارس


کد مطلب: 66179

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/66179/چمنیان-تصمیم-گیرندگان-نفت-گاز-گچساران-اهواز-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1