کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خداحافظی باورساد از مردم گچساران

8 مهر 1393 ساعت 22:59


DSCF1318مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با صدور پیامی از کارکنان، مدیران ادارات، مردم و اصحاب رسانه شهرستان گچساران خداحافظی کرد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، متن کامل این پیام بدین شرح است؛
به نام خدا
«هر آمدنی را رفتنی است، خوش به حال آنانکه در طاعت خالقند و در خدمت مخلوق» امام علی (ع)
خداوند را شاکرم که دوران مسئولیت و خدمتگزاری را برای اینجانب در شرکتی قرار داد که نقش بسزایی در تولید نفت و گاز و اقتصاد کشورم، ایران سرافراز دارد.
دوستان عزیز، این اساس جهان خلقت است که هر آمدنی را رفتنی است و فقط ذات لایزال الهی است که باقی می‌ماند.
علی ایحال دوران خدمت اداری به سرعت می‌گذرد و آنچه می‌ماند نقشی است که افراد در دوران مسئولیت خویش به جای می‌گذارند.
امروز ایران اسلامی ما، سربلندی و پیشرفت خود را مدیون خون شهدا، رهبری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و پشتیبانی چشمگیر مردم ولایتمدار و تلاش، پشتکار و صداقت و حمییت شما مدیران لایق می‌داند و به مدد شما بزرگواران است که اینچنین به موفقیتهای چشمگیر و عظیم دست می‌یابد.
بزرگواران، در دوره مسئولیتم نظم و رعایت مقررات، دوری از حاشیه‌ها، شایسته سالاری و فرآیند نگری و شفافیت مالی و اصلاح ساختار، افزایش بهره وری و راندمان کار، تعامل با مدیران بیرونی شرکت برای خدمت به مردم و … در سرلوحه کار شرکت قرار داشت و جاری شدن این نگرش‌ها سبب رشد محتوایی و پایداری مطمئن برای شرکت خواهد بود.
مردم خوب و باصفای شهرستان گچساران، رفتار همراه با محبت شما، کلمات پرمهر، لبخندهای واقعی و دوستانه، حمایتهای همه جانبه و همکاریهای بی‌دریغ، این را چگونه می‌توان جبران و یا قدردانی کرد!
امیدوارم کاستی‌ها و تقصیرهای مرا ببخشایید و فراموش کنید؛ در عوض چهره‌ای را بخاطر بسپارید که همیشه و در همه حال عاشق خدمت بوده‌ام و شما را دوست داشته‌ام و به دوستی تان افتخار می‌کنم.
این خادم شما امسال زنگ مدرسه را در محله رادک به صدا درآوردم و کودکانی را دیدم که مشکلات فراوانی داشته و امیدوارم مسئولین بعد از من بتوانند مشکلات چنین مدارسی را پیگیری نمایند.
در پایان ضمن تبریک انتصاب جناب آقای مهندس پورهادی، که بی‌شک می‌توانم بگویم از مدیران توانمند عرصه نفت و گاز در کشور بشمار می‌رود، از شما کارگران و کارمندان نفت، مردم گچساران، مدیران ادارات گچساران و اصحاب رسانه حلالیت طلبیده و شما را به خدا می‌سپارم.
و من الله التوفیق
محمد باورساد


کد مطلب: 66146

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/66146/خداحافظی-باورساد-مردم-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1