کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قدردانی کانون هواداران نفت گچساران از تاجگردون

8 مهر 1393 ساعت 16:57


.


HavadaranNaft

پس از کنار گذاشته شدن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از لیگ دسته یک فوتبال کشور که علت آن تحویل ندادن لیست کادرفنی و بازیکنان به فدراسیون(بعلت عدم تایید لیست توسط وزارت نفت) عنوان شده بود، این مشکل حل شد و این تیم می تواند برای سال دوم در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور پیدا کند. به همین دلیل کانون هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با ارسال متنی به تحریریه کبنااسپورت، از زحمات نماینده مردم گچساران و باشت جهت تلاش و پیگیری برای رفع موانع و صدور مجوز حضور نفت در لیگ یک قدردانی کردند. در این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر غلامرضا تاج گردون

نماینده محترم مردم گچساران و باشت

با سلام و احترام

همانطور که مستحضرید یکی از امور ویژه و کلیدی در رشد و توسعه همه جانبه گچساران رونق بخشی و توسعه ورزش بخصوص در رشته پرطرفداری چون  فوتبال نهفته است که البته این مهم به خوبی از سوی آن نماینده محترم در مجلس مورد توجه قرار گرفته و با پیگیری های خود چه از لحاظ تخصیص بودچه و چه معنوی، زمینه های تقویت آن را فراهم آورده اید.

در شرایطی که امکان حضور تیم فوتبال نفت و گاز در لیگ دسته یک کشور در هاله ای از ابهام قرار گرفت و روح لطیف هزاران هوادار نفت خدشه دار شده بود که مراتب نگرانی های خیل هواداران نیز طی بیانیه کانون در مورخه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳خطاب به جنابعالی و سایر مسئولین در سایت کبنااسپورت منتشر گردید و این کانون در راستای رسالت خود و در جهت تقویت روحیه تیم و انتقال چالشهای موجود به مسئولین و نیز در جهت رفع موانع و مشکلات از سوی وزارت نفت و استان و حضرتعالی مطرح گردید که با همان نگرش و انتظاری که نسبت به جنابعالی داشتیم، موضوع را بصورت ویژه مورد بررسی و پیگیری قرار دادید و بدون اغراق، مسئولیت شناسی و پیگیری حقوق جوانان شایسته و ورزش دوست گچساران در اذهان جامعه و بخصوص هواداران نفت و گاز گچساران ماندگار خواهد ماند.

بدینوسیله کانون هواداران تیم فوتبال نفت و گاز بعنوان بخش کوچکی از جامعه ورزشی گچساران بر خود لازم می داند که مراتب قدردانی و سپاسگزاری خالصانه خود را در خصوص پیگیری ویژه جنابعالی برای مرتفع نمودن مشکلات و رفع عدم اجازه حضور تیم فوتبال نفت و گاز در لیگ امسال را اعلام نماید.

بدون تردید کانون هواداران نفت و گاز گچساران نعمت وجود چنین نماینده پیگیر و دلسوزی را یک هدیه و فرصت ارزشمند برای فائق آمدن بر همه چالش ها و مشکلات فراروی تیم فوتبال نفت می داند و ما از آن نماینده خدوم و چهره ارزشمند انتظار داریم که کما فی السابق با حمایتها، هدایتها و پیگیری های خود در سطح ملی و منطقه ای باعث رونق بخشی بیش از پیش و توسعه ورزش و بخصوص فوتبال را فراهم نمایید. در پایان توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزومندیم.

همتم بدرقه ی راه کن، ای طایر قدس / / که دراز است ره مقصد و من نوسفرم

کانون هواداران فوتبال نفت و گاز گچساران

.

----------------------

در این ارتباط:

بازگشت نفتی های گچساران به لیگ:
https://www.kebnanews.ir/?p=66051


کد مطلب: 66065

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/66065/قدردانی-کانون-هواداران-نفت-گچساران-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1