کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد محمد پیشیار از تایید قراردادهای ورزشی در اهواز

8 مهر 1393 ساعت 3:02


.
رییس هیات تنیس روی میز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: بوروکراسی اداری سد راه ورزشکاران رشته ورزشی تنیس روی میز این شهرستان است.
محمد پیشیار در گفت و گو با ایرنا افزود: ورزش تنیس روی میز گچساران به عنوان یکی از سه قطب اصلی این ورزش در ایران نیازمند حمایت ویژه مسوولان است.
وی در این زمینه به کسب ۱۱ عنوان قهرمانی و دو مقام نایب قهرمانی از سوی ورزشکاران گچسارانی این رشته در مسابقات لیگ برتر و حضور دو دوره تیم تنیس روی این شهرستان در مسابقات جام جهانی اشاره کرد.
پیشیار افزود: طی مراحل اداری برای تایید قرارداد بازیکنان و امور مالی در مناطق نفتخیز جنوب مستقر درشهرستان اهواز مرکز استان خوزستان در حالی که هزینه های مالی این تیم از سوی امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تامین می شود جای تامل است.
رییس هیات تنیس روی میزشرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته (۹۲) بازیکنان تیم تنیس روی میز این شهرستان یکی از پیامدهای این مشکل است.
پیشیار با بیان این نکته که شهرستان گچساران امسال چون گذشته دو نماینده در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان در مسابقات کشوری تنیس روی میز کشور دارد تصریح کرد: تیم تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان این شهرستان در دور رفت مسابقات لیگ برتر که در هفته گذشته انجام شده است در گروه خود به مقام قهرمانی دست یافت.
پیشیار از برگزاری دو اردو آماده سازی برای حضور مقتدرانه تیم های تنیس روی میز گچساران در مسابقات کشوری خبر داد.
وی با اشاره به وجود سالن ها با کف پوش های استاندارد زیرساخت های ورزش تنیس روی میز در این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.
پیشیار خرید تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران این رشته و برگزاری دوره های آموزشی را از مهمترین برنامه های در حال اجرا برای حمایت از این تیم ذکر کرد.


کد مطلب: 66058

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/66058/انتقاد-محمد-پیشیار-تایید-قراردادهای-ورزشی-اهواز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1