کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کتابخوانان برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

7 مهر 1393 ساعت 10:17


سخنگوی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتابخوانان برتر کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شدند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز حسین گندمکار در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کارگروه هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان تشکیل گردید، اظهار کرد: داریوش غلامی از شهرستان بویراحمد در رده بزرگسال، یدالله عدالت پناه در رده جوان از شهرستان کهگیلویه و مهدیه ثابت از بویراحمد در رده کودک به عنوان کتابخوانان برتر استان انتخاب شدند.
سخنگوی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کتابخوانان در هفته کتاب که در آبان ماه سال جاری در کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، تجلیل خواهند شد.
گندمکار با اشاره با شاخص‌های انتخاب کتابخوان برتر، افزود: ارائه ایده‌های بدیع  وخلاقانه جهت ارتقاء مطالعه مفید، شرکت در مسابقات فرهنگی وکتابخوانی، مشارکت در طرح کتاب من، تعداد کتب امانت گرفته در طول سال، شرکت در جلسات نقد و بررسی کتاب، شرکت در مسابقات نقاشی وقصه‌گویی (ویژه کودکان) و حفظ شئونات اسلامی از جمله شاخص‌های انتخاب کتابخوانان برتر نهاد کتابخانه‌های عمومی در استان‌ها بود.
به گزارش کبنانیوز، جشن تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی هر سال در آبان‌ماه و همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار و از کتابخوانان برتر، کتابداران برتر  و ساعی، اعضای انجمن نمونه، خبرنگار نمونه در حوزه اطلاع رسانی کتاب تقدیر وتجلیل به عمل می‌آید.
انتهای پیام/کمایی


کد مطلب: 65819

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/65819/کتابخوانان-برتر-کهگیلویه-بویراحمد-معرفی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1