کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عنبریان مدیرعامل باشگاه شهرداری یاسوج شد

6 مهر 1393 ساعت 12:29


مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری یاسوج مشخص شد.anbarian

به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، شب گذشته جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولان در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این جلسه بعد از صحبت‌های که حاضرین مطرح کردند، جهانبخش عنبریان معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

این جلسه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی، علی‌حسن‌نوروزی معاون برنامه‌ریزی استاندار، مدیرکل و معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج برگزار شد.

همچنین پرویز موسوی رئیس هئیت فوتبال، قائم مقامی رئیس سازمان همیاری‌ شهردارای‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند.

در این نشست جهانبخش عنبریان به عنوان مدیرعامل باشگاه تیم فوتبال شهرداری یاسوج مشخص شد و سایر حاضرین نیز به عضو هئیت مدیره این باشگاه درآمدند.

عنبریان در گفت‌وگو با خبرنگار کبنااسپورت با بیان اینکه از امروز کار خود را شروع کرده‌ام، اظهار کرد: مقتدرانه و با همکاری و تعامل سایر اعضای کادر فنی و دست‌اندرکاران روزهای خوبی را برای تیم شهرداری یاسوج شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/الهی‌نژاد


کد مطلب: 65609

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/65609/عنبریان-مدیرعامل-باشگاه-شهرداری-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1