کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونمایی از دستاورد هوش سفید سپاه گچساران

5 مهر 1393 ساعت 19:59




اولین دستاورد گروه مهندسی هوش سفید ناحیه سپاه گچساران در قالب پنج اختراع با حضور مسئولان رونمایی شد.


ظهر امروز اولین دستاورد گروه مهندسی هوش سفید بسیج مهندسین باحضور فرماندارگچساران، فرمانده سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان این شهرستان رونمایی شد.

 
عبدالرحیم رحیمی در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس حاصل رشادت‌ها و ازخودگذشتگی مردان و زنانی است که با جون و دل در راستای پیروزی انقلاب تلاش می‌کردند.

وی بابیان اینکه آرامش امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهداست،افزود: ما در برابر آن‌همه از خودگذشتگی در دوران جنگ تحمیلی مسئولیم و امروز باید با موفقیت در حیطه‌های مختلف علم و فناوری در این دوران جنگ نرم و فرهنگی راه آن دلاورمردان را ادامه دهیم.

فرماندار گچساران با اشاره به اختراعات گروه مهندسی هوش سفید بسیج مهندسی گچساران، تصریح کرد: بسیار خرسندیم که امروز شاهد وجود جوانانی مومن و نخبه در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، فناوری و.. هستیم که هرروز افتخاراتی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند.

 
رحیمی ضمن تبریک به مناسبت این موفقیت، بیان کرد: ادارات، نهادهای اجرایی و همه مسئولان موظف به همکاری با گروه‌های فعال علمی و نخبگان شهرستان هستند.

جهانگیر انصاری بابیان اینکه امروز از ۵ اختراع جدید گروه مهندسی هوش سفید بسیج مهندسی گچساران رونمایی می‌شود، اذعان کرد: امید است این گروه مخترع با مدیریت توانمند محمد کریمی روز به روز افتخارات بزرگی را در کارنامه نه تنها سپاه ناحیه گچساران  بلکه جامعه بسیج کشور به ثبت برساند.

 
وی دماسنج حرفه‌ای خودرو، سیستم تمام اتوماتیک غیرفعال کننده بوق خودرو در مکان‌های خاص به صورت وایرلس، سیستم هوشمند تشخیص نشتی گاز، لیوان نمایشی و نخستین پریز برق با فازمتر داخلی ( لمسی ) را پنج اختراع این گروه از جامعه مهندسی عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان، دانشجویان، جامعه علمی و دانشگاهی و... همه و همه باید دست به دست یکدیگر داده و در جهت پیشرفت شهر و کشورمان گام بردارند.

 
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گروه مهندسی هوش سفید بسیج مهندسین ناحیه سپاه گچساران را بسیار توانمند خواند و بیان کرد: به زودی شاهد اختراعات جدید این گروه با مدیریت محمد کریمی در ساخت کاپشن هوشمند، سیستم هشدار خطرات قلبی و ربات تعمیر خطوط لوله نفتی و دیگر اختراعات که در دستور کار دارند خواهیم شد.


کد مطلب: 65557

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/65557/رونمایی-دستاورد-هوش-سفید-سپاه-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1