کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوانان بازیچه گروهای چپ و راست شده اند

2 مهر 1393 ساعت 16:24



رئیس بنیاد نخبگان گچساران بر راه‌اندازی صندوق حمایت از نخبگان در این شهرستان تأکید کرد و گفت: از مسئولان درخواست داریم که کمک کنند این صندوق هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.


سید حبیب الله بهادر نژاد امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از هدف‌های اصلی بنیاد ملی نخبگان، حمایت از قشر نخبگان است.

وی با اشاره به اینکه جوانان گچسارانی از توانایی و استعدادهای بسیار بالایی برخوردار هستند، افزود: متأسفانه جوانان نخبه در شهرستان گچساران از سوی مسئولان حمایت نمی‌شوند.

رئیس بنیاد نخبگان گچساران گفت: دستگاه‌هایی بوده که می‌توانند به نخبگان کمک کنند ولی متأسفانه این دستگاه‌ها یاری‌گر نخبگان در شهرستان نیستند.

بهادر نژاد امر نخبه پروری در گچساران را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نخبگان را درک و آن‌ها را حمایت کنند و سعی نکنند که آن‌ها را بی انگیزه کنند.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از نخبگان سبب کارآفرینی در شهرستان می‌شود، عنوان کرد: اگر جوانان نخبه حمایت نشوند، بحث فرار مغزها پیش می‌آید.

رئیس بنیاد نخبگان گچساران بیان کرد: اگر مسئولان می‌خواهند که از مهاجرت جوانان نخبه جلوگیری شود، باید از آن‌ها حمایت کنند.
وی بیان کرد: نخبگان این شهرستان دارای مشکلات مالی زیادی می باشند که متاسفانه از سوی مسوولان اجرایی حمایت نمی شوند.
بهادرنژاد ابراز کرد: علم و دانش، خلاقیت و نوآوری و منابع و سرمایه به صورت زنجیره ای به هم وابسته هستند و فقط در سایه توجه به این مهم است که پیشرفت ها حاصل خواهد.
وی افزود: ایجاد بستر مناسب برای جذب و حمایت از نخبگان یکی از هدف های اصلی بنیاد ملی نخبگان این شهرستان است.

حبیب الله بهادر نژاد که دبیری حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویر احمد را بر عهده دارد در نشست خبری با اصحاب رسانه  در دفتر این حزب گفت: دلیل فعالیت این حزب هماهنگی قشر نوجوان و جوان با کارآفرینی است.
بهادر نژاد با اشاره به کسانی که در این عرصه فعال هستند گفت: این افراد بطور حرفه ای در این عرصه فعالیت داشتند بازیچه دست سیاستمداران شده اند.
بهادر نژاد افزود : با رایزنی هایی که با فرماندار گچساران داشتیم مقرر شد که از ارگانها بخواهند از لحاظ مالی این بنیاد را حمایت کنند تا بتوانیم نخبه پروری و از فرار مغزها جلوگیری کنیم.
وی افزود : جوانان بازیچه گروهای چپ و راست شده اند ولی ما کاملا مستقل هستیم و هدفمان هموار نمودن مشکلات جوانان حتی در عرصه سیاسی است .
وی با اشاره به سوابق دبیر کل این حزب محمد جواد محمدی نوری او را شخصی لایق برشمرد.

bahadornejadIMG_5141





کد مطلب: 65444

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/65444/جوانان-بازیچه-گروهای-چپ-راست-شده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1