کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد از اقدامات خلاف شرع شرکت نفت گچساران

4 مهر 1393 ساعت 6:57


karamiامام جمعه موقت گچساران گفت: مردم گچساران از اسراف و بی‌عدالتی در شرکت نفت گچساران رنج می‌برند.
حجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با روحانیون شهرستان‌های گچساران و باشت با بیان این که در شرکت نفت گچساران به هیچ وجه توجهی به اقتصاد مقاومتی نمی‌شود، افزود: برای مثال در این وضعیت نه چندان مطلوب اقتصادی برخی کارمندان شرکت نفت که در ویلاهای آن‌چنانی زندگی می‌کنند در هنگام مسافرت‌های دو سه ماهه خود به بهترین نقاط کشور کولرهای گازی که تعداد آن در هر ویلا بیش از چهار تا پنج عدد است را روشن می‌گذارند تا در هنگام برگشت از مسافرت با کمترین مشکلی از نظر دمای منزل روبرو نشوند.
وی این کارها را خلاف شرع در شرکت نفت گچساران دانست و گفت: باید فکری به حال این کارهای خلاف شرع در شرکت نفت از سوی مسئولان استانی شود و لااقل اگر نظارت قانونی بر کار شرکت نفت ندارند، به آن‌ها از باب امر به معروف و نهی از منکر تذکر دهند.
کرمی به کارهای دیگری که در شرکت نفت گچساران از جنس اسراف و بی‌عدالتی است، اشاره کرد و افزود: ببینید که از آب و برق در خانه‌های ویلایی شرکت نفت چه استفاده‌هایی می‌کنند و چگونه شب و روز آب به هدر می‌رود بدون این که ریالی آسیب ببینند.
این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: وقتی به آن‌ها در این خصوص تذکر داده می‌شود، این گونه جواب می‌دهند که هزینه آن در فیش حقوقی محسوب می‌شود، در حالی که این مبالغ به اندازه‌‌ای کم است که حرف زدن در مورد آن خنده‌آور است.
وی گفت: این هزینه‌های آن‌چنانی در گچساران توسط کارکنان شرکت نفت در حالی است که من استاد حوزه علمیه در کلاس‌های درس خود کمترین امکانات سرمایشی را ندارم، آن وقت همه از فرهنگ و توجه به موضوعات فرهنگی دم می‌زنیم.
کرمی ادامه داد: فیش‌های حقوقی این‌ها را نگاه کنید تا به بی‌عدالتی بیشتر پی ببرید و درد و رنج مردم محروم را بیشتر بفهمید./فارس


کد مطلب: 65353

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/65353/انتقاد-اقدامات-خلاف-شرع-شرکت-نفت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1