کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استعدادهای فوتبال گچساران شناسایی شود

2 مهر 1393 ساعت 0:28


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باید به مکانی برای معرفی استعدادهای فوتبال گچساران تبدیل شود.

محمد باورساد در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: ارائه بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند کمترین انتظاری است که  مردم و هواداران از این تیم دارند.
وی بیان کرد: روند برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم فوتبال نفت گچساران در میان سایر تیم‌های حریف کم نظیر بوده و این اردوها در موفقیت تیم تأثیر بسزایی دارد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: حضور مقتدرانه و دفاع از جایگاه فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول به عنوان هدف نخست این باشگاه محسوب می‌شود و برای رسیدن به این هدف تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت مردم و مسئولان ضروری است.
باورساد عنوان کرد: با نظم تیمی که در سه ماه گذشته بر تیم فوتبال نفت گچساران حاکم بوده، صمیمیت ، انگیزه  و جدیت برای پیروزی را به خوبی در بازیکنان این تیم می‌توان مشاهده کنیم.
وی به جایگاه احتمالی این تیم در لیگ دسته اول کشور اشاره کرد و افزود: تیم فوتبال نفت گچساران در گروه سختی حضور دارد و پیش بینی نتایج تاحدودی دشوار بوده  و انتظار هیئت مدیره نفت و گاز گچساران نیز صعود بدون فراهم بودن زیر ساخت ها نخواهد بود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه بسیاری از تیم‌هایی که در سال‌های اخیر بدون  فراهم کردن زیرساخت حرفه ای ورزش به لیگ برتر صعود کردند، کارنامه درخشانی نداشته و بسیاری از آن‌ها مجددا به لیگ‌های پایئن سقوط کرده‌اند، گفت: فضای آرام و بدون تنش برای موفقیت این تیم بسیار مهم بوده و سبب کسب نتایج بهتر می‌شود.
باورساد با بیان اینکه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باید مکانی برای معرفی استعدادهای فوتبال گچساران باشد و این مهم تنها با یک برنامه‌ریزی بلند مدت و کمک پیشکسوتان ورزش این شهر امکان‌پذیر است، خطاب به بازیکنان تیم فوتبال نفت، ابراز کرد: مردم فوتبالدوست و با تعصب این شهر انتظار دارند تیم فوتبال نفت با اقتدار نام گچساران را در کشور پرآوازه کند./تسنیم


کد مطلب: 65041

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/65041/استعدادهای-فوتبال-گچساران-شناسایی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1