کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کهگیلویه و بویراحمد قهرمان ملی برای الگوی جوانان ندارد

1 مهر 1393 ساعت 15:08


.خبرگزاری فارس: کهگیلویه و بویراحمد قهرمان ملی برای الگوی جوانان ندارد
جهانبخش ایزدپور صبح امروز در هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جوانان این استان مشکلات زیادی دارند که نیازمند توجه مسئولان است.

وی با بیان اینکه جوانان دغدغه اشتغال دارند و نیازمند حمایت هستند، گفت: با برگزاری چنین جلساتی انتظار می‌رود مسئولان حضور پررنگی داشته باشند و تمهیداتی برای رفع مشکلات اتخاذ شود.

ایزدپور از مسئولان نهادها و دستگاه‌ها خواست که با جدیت تمام به مشکلات جوانان رسیدگی کنند تا دلگرمی برای آنها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تأسف از وضعیت ورزش استان اذعان کرد: هشت سال است که رتبه 28 تا 30 را داریم و صرفا حرف بزرگ زدن جالب نیست و باید کار به مرحله اجرا گذاشته شود.

این مسئول در امور ورزش با بیان اینکه اکنون رتبه 31 را در کشور داریم، گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌ها ورزش را کمک کنند تا هم میل و رغبت جوانان بیشتر شود و هم از وضعیت کنونی خارج شویم و به رتبه‌ای بالاتر برسیم.

به گزارش فارس، ایزدپور با بیان اینکه 24 هزار و 300 نفر نیروی بیمه شده تحت نظارت ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد داریم، گفت: اگر زمینه ورزش جوانان فراهم شود زمینه اشتغال و ازدواج آن‌ها نیز فراهم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک قهرمان ملی برای الگوی جوانان نداریم، بیان کرد: با وجود ورزشکاران متعدد در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف اما متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم قهرمان برای الگوی جوانان بسازیم.

وی ادامه داد: در ده کوره‌های دیگر استان‌ها قهرمانان زیادی ساخته‌اند ولی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون چنین کاری را به سرانجام نرسانده است.باید تلاش کنیم که جوانان در مدارس، دانشگاه‌ها و محلات به این نتیجه برسند که می‌توان الگو سازی کرد.


کد مطلب: 64961

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/64961/کهگیلویه-بویراحمد-قهرمان-ملی-الگوی-جوانان-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1